Dnes je 15.11.2024, Svátek má Leopold, zítra Otmar

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Diskuze seniorů

Publikováno: 18.01.06
Počet zobrazení: 17935

UPOZORNĚNÍ: Pro zobrazení nových příspěvků se musíte přesunout na spodní část stránky. Příspěvky jsou zobrazovány od nejstarších po nové – odshora dolů.

Vaše komentáře

Celkem 53 komentáře (0 komentářů čeká na schválení)

04.07.2008 06:05  Pavel Ján Buvala (SDCRLiberec@seznam.cz)

Děkuji pěkně Vám,vážený a milý p.profesore Solichu za slova dne 27.1.2008 v 16,26 zde uvedena. Také touto cestou Vám k Vašemu vzácnemu jubileu jež jste na počátku roku oslavil ještě jednou BLAHOPŘEJI & děkuji za Vaši práci pro již š e s t let Vámi osobně vedený Svaz důchodců ČR o.s. Pokusím se Tyto slova uvést do reálu a tedy je malunko "poopravím" a doplním: Všem důchodcům a důchodkyním, chcete-li také seniorům ( jednou nimi budeme všichi - pokud se dožijeme) samozřejmě; a milému Josefovi pak zvláště, děkujeme za zveřejnění těžkostí současné třetí generace. Jako funkcionář Svazu důchodců ČR a naší vrcholné organizace Rady seniorů ČR (viz také ?//www.rscr.cz a noviny Doba seniorů) dále viz časopis Třetí věk & server http://duchodce.proprio.cz, + další; děláme vše, abychom nejen přísl.ministry, ale i jednotlivé kluby poslanců a senatorů a také všechny jednotlivě – bez rozdílu politické strany; na krajských úrovních hejtmany a úředníky KÚ informovali o skutečné situaci důchodců. Naším ústředním cílem je: nesnižovat dále životní úroveň třetí generace a kupní sílu důchodů, která ve srovnání s jinými zeměmi EU je nezáviděníhodná. Jednejte ale i Vy s Vašími představiteli a to od komunálních politiků počínaje. Máte pravdu v tom, že zvyšování cen potravin, energie, bytů atd. se může projevit až v zákonné valorizaci v r. 2008. Je však potřebné, aby Svaz důchodců ČR o.s. měl své organizace ve všech místech, krajích; aby nás bylo mnohém více než je tomu dnes. A také s aktivním přístupem k řešení problému. O nestranickém občanském sdružení Svaz důchodců ČR o.s. viz //www.rscr.cz, http://duchodce.proprio.cz, www.pozitivni-noviny.cz. Informujte nás a pište Dr.J.Solich,před seda SDČRo.s. V tomto znění souhlasí a plně se připojuje také Pavel Ján Buvala, předseda SDČR o.s. Krajská rada Liberec
http://duchodce.proprio.cz

02.06.2008 23:36  Jana Kučerová (info-wp@seznam.cz)

Opravuji špatné zobrazení stránek o projektu zmíněném výše... jeho plné (a snad už i fungující) znění: www.webovypruvodce.wz.cz (kdyžtak je jeho okdkaz i zahrnut v mém jménu.
http://www.webovypruvodce.wz.cz

02.06.2008 23:34  Jana Kučerová (info-wp@seznam.cz)

Dobrý den, rádi bychom Vás upozornili na webové stránky www.webovypruvodce.wz.cz , které jsou věnovány výhradně problematice stáří ve třetím tisíciletí. Vznikly jako webový průvodce studentské práce, jenž si dává za úkol poskytnout společnosti obraz současného stáří (navíc se speciálním zaměřením na domovy pro seniory) a přimět tak společnost se nad touto problematikou více zamýšlet. Doufáme, že na těchto stránkách naleznete dostatek prostoru pro vyjádření nejrůznějších postojů a názorů. Děkujeme, Jana Kučerová a Jaroslav Novotný, autoři projektu
http://www.webovypruvodce.wz.cz

16.05.2008 14:33  Petra

cena pro děti je necelých 13 000, předpokládám, že Vás to zajímá kvůli vnoučatům. A co se týče otcovství, tak někteří jmenovatelé tam společní skutečně jsou. Oba druhy testů dělá tato firma a obojí se provádí ze slin. Ale to je všechno. Musím se přiznat, že já osobně fandím spíše tomu rozboru nemocí. I když nepopírám, že obojím se získávají zásadní informace.

14.05.2008 16:04  babička

Kolik to stojí? A smí se to dělat i dětem? Má to něco společného s testy na určení otcovství?

13.05.2008 21:27  Petra

ty testy se jmenují GenScan, provádí je firma GHT v Praze. A na jaké nemoci to je se dozvíte nejspíš na jeich stránkách, ostatně i všechny další detaily, které Vás zajímají. Odkaz je www.genscan.com

12.05.2008 15:35  František

Paní Singerová. Já nevím žádné velké podrobnosti. Mne jen zaujala ta informace o Alzheimrově nemoci. Je to myslím gensken

12.05.2008 13:02  Singerová

Dobrý den. Mohl by jste, prosím, napsat více o tomto testu? Cosi jsem zaznamenala podle tisku, ale žádné konkrétní informace. Děkuji

03.05.2008 05:58  lavmi (c)

A nešlo by řadit příspěvky sestupně podle data? Naprostá většina diskuzních stránek jiných webů s tím nemá problém :-)
http://prosprvcewebu

30.04.2008 22:00  Veverčák

Pane Hubický. To by sem řek že hlavně pro mlady lidi. Ne že by na nás nezáleželo. To si nemyslím. Ale když zbytečně umře mladý člověk, třeba táta od dětí. Vidím v tom větší tragedii než když se totéž stane někomu starému.

30.04.2008 19:03  Pavel

Peti oni mají www.biotronik.cz a tak to tam bude.

30.04.2008 15:52  Hubický

Petro, ten přístroj má v republice asi jenom přez 200 lidí, takže pravděpodobnost, že by jsi na někoho takového narazila právě tady je hodně nepravděpodobná. Ale souhlasím s tebou, že konkrétně pro seniory by to mělo určitě velký smysl.

27.04.2008 18:15  František

dcera si nechala pro děti udělat test . Genscan se to menuje. A tam jim to všechno řekli až do stáří, čím budou nemocní. I toho Alzheimera tam měli napsanýho. Taky cukrovkua asrdce a ještě hodně dalšího.

27.04.2008 09:02  Patáková

to je právě ten fígl…..a jak se to člověk může dozvědět? Že právě on?

26.04.2008 18:46  Petra

Dobrý den. Já studuju vyšší odbornou školu pro zdravotní sestry, ráda bych se specializovala na péči o seniory. Také hledám v diskusích vhodné téma pro seminární práci. Zde mne zaujala diskuse o domácím monitorování kardiaků. Ještě jsem se s tím na praxi nesetkala, ani jsme se o tom neučily ve škole. Můžu se zeptat - už tento přístroj někdo máte? Jaká jsou omezení pro přiznání nároku na něj? Setkala jsem se při své práci s hodně lidmi, kterým by podobný přístroj nejn pomohl, ale snad i zachránil život.

26.04.2008 07:28  Brzobohatý

to tedy zásadně nesouhlasím. Co se týče jakýchkoli chorob, jsou vždy odrazem přístupu a zodpovědnosti k sobě a ke svému zdraví. Alzheimerovou chorobu způsobuje více faktorů a víme li, že jí pravděpodobně onemocníme, je třeba se bránit. Tedy dieta, pohyb, neustávat v aktivní dušení činnosti!!

23.04.2008 18:32  Anna Krátká

Paní Libuško. Domnívám se, že tomuto osudu se nevyhne většina z nás. Byla by škoda, aby jste se tímto zaobírala, dokud jste zdravá a ničila si tak kvalitní léta života.

21.04.2008 09:35  Vlasta Merková

Dobrý den,je mi 58 let a jsem velmi rozhořčená právě tím,jak se naše společnost staví k seniorům.Je toho spousta,co by stálo za debatu,např.poslední "zážite".Byla jsem na vyšetřní prsou.V čekárně nás sedělo 5.Z toho dvě ženy,které si příští kontrolu budou muset hradit,protože za 2riky dosáhnou71let a to už pojišťovna nehradí.Debata mezi těmi dvěmi ženami mě mrazila!"Tak na nás už nezáleží,my už můžeme umřít"Strašné!!Co to má za logiku?Pokud taková žena onemocní rakovinou,určitě její léčba bude stát více než preventivní vyšetření!Proč není očkování proti pneumokoku zavedeno plošně,nebo u seniorů,stejně jako u dětí?Jak si má připadat člověk,který celý život pracoval a odváděl peníze na zdrav.pojištění a dnes se mu dává jasně najevo"Ty už tu překážíš,bude pro společnost lepší,když čím dříve zemřeš"Spousta lidí celý život nestonala,a teď?

20.04.2008 23:10  Jolana

Záležitostmi, které se týkají života důchodců, se má zabývat další díl pořadu Michaely Jílkové Máte slovo. Je tedy omezen lékařskou péčí, snad. Už dlouhou dobu přemýšlím nad tím, proč důchodci nemají žádnou sjednocující organizaci, která by dokázala prosazovat jejich oprávněné požadavky. Přitom tvoří nejpočetnější skupinu našeho obyvatelstva ve volbách. To když se někdo jen slůvkem dotkne Romů, okamžitě se ozvou hlasy na jejich obranu. Tam to funguje znamenitě. A už celou řadu let, hned po roce 1989 jsem byla překvapena jejich velkou schopností domáhat se svých práv. Pokud jde o důchodce, pak na jejich hlavu slyším velmi mnoho negativních, ba přímo agresivních slov a výtek, ale pokud jde o jejich obranu - tak nic. V čem je problém? Rovněž většina TV pořadů, reklam atd. je přímo "šita" pro mladou část populace. Nic proti tomu, ale ve společnosti zaujímají výraznou menšinu. Hlasatelky v TV, jakmile dosáhnou určitého věku, tak jsou přinuceny opustit toto místo a jsou nahrazeny mladšími, nechápu proč. U našich sousedů v Rakousku jsou na těchto místech klidně i starší, u nás to nejde. Reklama na barvu, která na plotě vydrží dlouho je také na starší generaci: až to budeš natírat příště - to vy už tady maminko nebudete! Dále otázky eutanazie, dokonce pan Paroubek, chtějíce vypadat "in" začal před časem rozvíjet toto téma ve snaze oslovit mladší voliče. Bylo by toho jistě mnoho, ale moc se o tom nepíše ani nemluví. Nechce se k tomuto tematu někdo vyjádřit?

20.04.2008 22:30  Libuše P.

Moji rodiče oba trpěli Alzhemerovou chorobou a já mám teď pocit, že také začínám zapomínat. Je mi 68 let a ráda bych své stáří strávila zcela jinak než moji rodiče, ale mám strach, že člověk se svému osudu nevyhne. Myslíte si, že nutně musím také onemocnět, když máme tuto nemoc v rodině? A mohu proti tomu něco udělat? Děkuji všem za poradu.

30.03.2008 17:51  František

taky myslím. Ten Biotronik je určitě dobrá záležitost, soused by to měl dostat. Ale kdyby si mohl vybrat, určitě by raději bydlel u syna.

29.03.2008 22:05  Mullerová T.

Paní Adine, to určitě ne, ve Vašem věku toho ještě můžete mít spoustu před sebou, můžete se krásně dožít promoce svých pravnoučat. Je velmi hezké že máte s dcerou takový dobrý vztah, kdyby jí na Vás nezáleželo, určitě nebude zjišťovat jaké jsou novinky v péči o nemocné.

29.03.2008 13:29  Adine Nová

Dobrý den, tak už jsem byla u lékaře, všechno o tom přístroji jsme pojišťovali, skutečně se jedná o Biotronik. Ale že prý jsem na to ještě stále zdravá a stačí když budu hodit normálně na kontroly. Kdyby mi bylo nějak hůře nebo se situace celkově zkomplikovala, prý o tom bude přemýšlet. Ale dcera si myslí, že bych to měla mít tak jako tak, protože kdyby se něco porouchalo, tak o tom bude lékař okamžitě informovaný. Já osobně myslím, že už jsem tady tak jako tak trochu navíc...

26.03.2008 12:31  Jan Hanzlík

máme zájem postarat se o seniora u nás doma,máme byt se samostatným vchodem,vše nové,přijmeme ho do rodiny,každý den teplé jídlo a peč.zajištěno,nevíme na koho se máme obrátit,za každou inf.děkujeme 605 253 288 tel.

01.03.2008 11:17  Jan

Jo, je to smutný. Ten přístroj je něco úplně jinýho. Vztahuje se to jenom k lidem s kardiostimulátorem nebo defibrilátorem, takže jestli nemáš "štěstí" že bys měl něco takovýho, asi si budeš muset vystačit s lidskou pomocí.

29.02.2008 14:56  Libuše

Co? Bavíte se o tom hlídání seniorů jako je v Německu? Někde jsem četl, že tak když třeba upadnete a do určité doby se jim neozvete, přijedou vás zkontrolovat. Já bych teda radši taky byl u dcery, ale vnuci jsou teď hrozně hluční. To raději zkoumám jiné možnosti podpory.

25.02.2008 20:22  Antonín S

S tou sanitou souhlasím. O ten přístroj jsem se taky zajímal. Ale přenos dat je přez mobilní síť. Vynález je to určitě výborný, je neuvěřitelné, jak technika postupuje, ale já raději přeci jenom bydlím s dcerou, kdyby něco, ona to zařídí.

22.02.2008 22:52  Věra

Adine to myslí zřejmě přístroj "domácí monitoring" firmy Biotronik. Kamarádky to má také. Ono to prý je něco jako mobil (hlavně se o to nijak nestará) a přenáší to zprávy o jejim kardiostimulátoru doktorovi. Teda jestli nemá třeba arytmie nebo to dobře funguje. Ale jestli by přijela sanita. To bych raději spoléhala normálně na přivolání. A nečekala jak to dopadne.

19.02.2008 19:24  Adine Nová

Dobrý večer. Mám dotaz. Dcera říkala že můžu mít k defibrilátoru nějaký hlídač. Že kdyby se mi něco stalo (to teda nevím, co tím myslí), přijede sanita. Ani bych nemusela nikam volat. Víte o tom někdo?

06.02.2008 16:39  Vladimír

Našel jsem něco na internetu, snad to bude zajímat i ostaní. Kdo by nechtěl znát své biologické stáří? Klikni na tento odkaz. http://clovekonline.cz//kalkulator-veku

27.01.2008 16:26  Prof.Dr.Jan Solich (svazduchodcu@seznam.cz)

Všem seniorům a seniorkám, chcete-li důchodcům a milému Josefovi pak zvláště, děkujeme za zveřejnění těžkostí současné třetí generace .Jako funkcionář Svazu důchodců ČR a naší vrcholné organizace Rady seniorů ČR (viz také www.rscr.cz a noviny Doba seniorů) děláme vše, abychom nejen přísl.ministry, ale i jednotlivé kluby poslanců a senatorů - bez rozdílu politické strany informovali o situaci důchodců. Naším ústředním heslem je: nelze snižovat dále životní úroveň třetí generace a kupní sílu důchodů, která ve srovnání s jinými zeměmi EU není zrovna záviděníhodná. Jednejte ale i vy s Vašími představiteli a to od komunálních politiků počínaje. Máte pravdu v tom, že zvyšování cen potravin, energie, bytů atd. se může projevit až v zákonné valorizaci v r.2008. Je však potřebné, aby Svaz důchodců ČR měl organizace ve všech místech, aby nás bylo mnohém více než je tomu dnes. O nestranickém občanském sdružení Svaz důchodců ČR viz www.rscr.cz Informujte nás a pište Dr.J.Solich,předseda SDČR
http://www.rscr.cz

27.01.2008 16:14  Vladimír

Doplněk k příspěvku Vladimír říká: můj e-mail - PernicaVladimir@seznam.cz

27.01.2008 14:43  Josef

Vážení také důchodci. Již ke konci roku 2007 došlo ke zdražení značné části základních potravin, a od nového roku 2008 pak ke zdražení energií a zavedení plateb u lékaře, v nemocnicích a v lékárnách. Toto zvýšení je stejné pro všechny důchodce bez rozdílů výše jejich důchodu. Vláda nám důchodcům toto kompenzuje zvýšením důchodů od ledna 2008,a to pevnou částkou a zbytek pak procentuelně k výši důchodu.Zdražení však se procentuelně vzhledem k výši důchodu nepočítá.Mezi mými přáteli jsou již většinou důchodci a při rozhovorech s nimi , a bylo jich cca 15 u nikoho znich nedosáhlo slibované průměrné výše zvýšení. Pouze jeden neudal částku o kterou mu byl důchod zvýšen. Tím předpokládám, že této sumy docílil. Byl však případ, že zvýšená částka byla 280,.Kč. Většinou to však bylo v rozmezí od 350 do 380 Kč.Všichni tito důchodci mi dali podporu, abych níže uvedený požadavek i jejich jménem tlumočil. Proto bych chtěl touto formou apelovat na pracovníky svazu důchodců, kteří mají tu možnost jednání s poslanci obou parlamentů nebo dokonce s členy vlády, aby"příští" zvýšení důchodů, bylo finančně stejné pro všechny důchodce. Uvažuji, že tento svůj názor též emailem sdělím na Ministerstvo sociálních věcí. Důchodce Josef

26.01.2008 20:08  Vladimír

Hledám kamarády, kteří byli ve Zlíně a učili se v BŠP od roku 1941-1945. Využívám této možnosti ze zoufalství, nevím jak jinak je najít. Jde o 16 družinu. Je ještě někdo naživu? Je pravděpodobnost, že se výzva k němu dostane? Nic nevím, ale zkouším to. Ostatním se omlouvám. Pernica

25.01.2008 21:07  Jana

Já jsem se také dostala náhodou na tyto stránky, zaujal mně také příspěvek paní Ireny ze Šanghaje a mám zájem o kontakt.Vyhledávám ráda tyto stránky o seniorech, mám z toho takový dojem ,že v Čechách je tato problematika pružnější. Všechny Vás srdečně zdravím Jana Košice SR.

24.01.2008 09:53  Babicka (olahudec@centrum.cz)

Dobry den, take mam zajem o zaslani adresy pani Ireny ze Sanghaje, nebo aspon jejich fotografii. Velice me zaujal jeji prispevek a rada bych si s ni dopisovala. Zazitky z dalekeho sveta me vzdy lakaly, take jsem prozila podobne chvile. Predem velmi dekuji a zdravim Vasim prostrednictvim pani dobrodruzku Irenku !!! babicka
http://tretivek.cz

18.01.2008 16:12  Libuše

Nedávno jsem dostala počíteč, takže v používání internetu jsem začátečnice. Také jsem se dostala na portál Třetí věk a zaujal mě příspěvek paní Ireny, žijící v Šanghaji, ze září 2007, kde nabízí ke zhlédnutí své webové album. Hlásím se! Zdraví L.

08.12.2007 12:20  Petr Kurka

Jak je to s právními službami a právní ochranou za jenorázový polatek? Mě sice v poslední době nikdo nepodvedl, ale právní porady se v důchodovém věku hodí vždy. Nabízíte kontakt, tak jej využívám. Pošlete mi prosím e-majl na adresu: montrealer@email.cz

01.11.2007 14:28  Zbořil

Dobrý den. Chtěl bych tímto odpovědět panu V. Kladivo z firmy Hammer. Píšete//jsme malá stavební firma která působí po celé CR//. Hledal jsem Vás na www stránkách a našel jsem jen //press HAMMER.s.r.o a nikde jsem tam nenašel ani Vaše jméno a nesouhlasí ani telefon, který jste uvadl tady dne 2.7.2007 v 11:50. Jde-li jen o Vaši nešikovnost, pak se to dá omluvit, jde-li ovšem o žert, pak je toto nevhodné místo k žertování. Dejme tomu, že je to nešikovnost, pak zkuste následující kroky. 1) dejte dohromady všechny, kteří byli podobným způsobem podvedeni. Bude-li vás více než 5 můžete podat u soudu návrh na konkurz. 2) V dnešní době eksituje možnost získat právní ochranu za jednorázový roční poplatek při uzavření smlouvy. Na základě této smlouvy máte právní zastupování u soudu, znalecké posudky a jiné úkony s tímto spojené zdarma. Být na Vašem místě, toto bych udělal a pak není potřeba vyhledávat nějaké pofidérní vymahače. Máte-li zájem o bližší informace můžete mě kontaktovat zde.

16.10.2007 15:18  vnucka K.

a jeste jsem chtela dodat, ze bych preferovala sypany caj (poradte mi treba jen slozky), z toho se da lip udelat darek (krabicka apod.).

16.10.2007 15:13  vnucka K.

Dobry den, premyslim nad narozeninovym darkem pro meho dedecka, kteremu je neco malo pres 80 let, a tak mne napadlo, ze mu koupim nejaky specialni caj. Bohuzel to vypada, ze zadne caje specialne "pro seniory" neexistuji (coz vzhledem k tempu starnuti populace v CR povazuji za neuveritelne selhani obchodniho smyslu dotycnych firem). Nemate tady nekdo nejaky napad...? Po pravde receno, muj deda neni zrovna nejaky velky milec caje (ale treba se to jeste zmeni :))), takze asi by byla vhodnejsi nejaka tradicnejsi chut. Nejakym hodne vysokym tlakem, myslim, taky netrpi (ze by treba nemohl cerny caj). Diky za napady (dost specha), zdravim, K.

30.09.2007 08:09  

dobrý den, čtu Vaše příspěvky skoro všechny a rád bych Vás požádal o jakoukoliv pomoc při vymáhání dlužné částky od firmy Tchas. Již v minulém email jsem Vám psal, že díky firmě Tchas, která porušila smlouvu o dílo a později ani nezaplatila provedené práce i materiály jsem se dostal do tak závažné situace, že budu muset opustit republiku díky exekutorským zlodějům, kteřý z částky 80 000,- udělají dlužnou částku 170 000,- a takhle bych mohl pokračovat ve více případech. Díky Tchasu jsme museli uzavřít obchod, kancelář v Praze propustit veškeré subdodavatele a samozřejmě i zaměstnance. s přáním krásného dne V.Kladivo Hammer Hledáme jakýkoliv subjekt nebo osobu, která dokáže vymoci dlužnou částku od firmy Tchas Ostrava nebo od osob které porušili smlouvu o dilo a tím úmyslně způsobili krach naší firmy. V databázi máme již několik firem které,byly touto firmou a těmito lidmi úmyslně okradeni a tyto lidé se obohacují nezákonným způsobem jsou to tyto lidé: Smlouvu o dílo podepsal p. Varmuža člověk, který odmítl zaplatit provedené práce, které odsouhlasil: Kašpar

17.09.2007 16:28  Irena

pokud někdo bude mít zájem prohlédnout si moje webové album-ať se ozve! Email je: Irenaschwarzova@volny.cz

15.09.2007 14:25  Irena

Zcela náhodou jsem se dostala na Vaše webové stránky, které považuji za velmi zajímavé a hlavně důležité pro nás" starší " ročníky.Nerada si to sice přiznávám, ale také do této věkové kategorie již patřím. Co je však pro nás velmi důležité, abychom byli bráni jako plnohodnotní občané je jakákoliv aktivita-dle možnosti a zdravotnímu stavu.Já žiji momentálně v Šanghaji / Shanghaii/a to již více než 2 roky.Snažím se trochu zvládnout čínštinu, fotím, poznávám i jiná města této obrovské země a čínskou mentalitu.Kromě toho se potápím a fotím i pod vodou. Kontakty s rodinou a přáteli udržuji pomocí internetu a skypu. Pokud bude zájem, mohla bych občas poslat článek o městě a zemi, včetně fotografií. Přeji Vám mnoho nových a aktivních členů a hodně úspěchů ve Vaší činnosti. Ze Sha zdraví Irena S.

17.08.2007 10:17  P.J.Buvala (sdcrliberec@seznam.cz)

Souhlasím s Karlem přede mnou!! Viz http://www.pozitivni-noviny.cz Senioři k počítačům. A nakonec: přijeďte se kouknout na Knižní veletrh do Lysé nad Labem ve dnech 6.-9.IX.2007. Hodíme řeč. Rád osobně si popovídám i s p. Cánkařem, jež psal v minulém roce. Podrobnosti i o naši činnosti na http://duchodce.proprio.cz Se srdečným pozdravem : Pavel Ján Buvala; předseda Krajské rady SDCR Libereckého kraje.
http://duchodce.proprio.cz

16.08.2007 19:40  Karel

Dobrý večer. Tedy dnes v podvečer, v televizním pořadu ČT 24, v besedě o "internetových schopnostech" seniorů mě ta jedna paní, spojená s portálem, rozčílila. Řekla něco v tom smyslu, že lidé pod 60 let jsou schopní "internet pochopit". Takové podceňování! Sám řádím na internetu již dosti dlouho a teprve dnes jsem se dozvěděl o "třetímvěku". Takových je s určitostí mnohem více a tím je celkový přehled o využívání internetu seniory a jejich schopnostech s nim zacházet zkreslen. Správce portálu, pokud se chce přesvědčit o mém věku, mi může zavolat na mou skypovbou adresu "karelbroumov" a já mu na kameru klidně ukážit svou občanku.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci a můžeme Vás ujistit, že jste nebyl sám, kdo se ohradil. Je to dobře, protože se rádi přesvědčujeme, že začínají převládat technologicky zdatní starší lidé. Bohužel stále existují starší lidé, kteří technologii odmítají a je to škoda, diskuse byla věnována spíše jim. Takže se Vám se omlouváme, za naše nepřesné formulace.
Brzy bychom rádi zapojili uživatele našeho portálu jako externích "redaktorů". Pokud by měl kdokoli zájem s námi spolupracovat ať už psaním článků nebo přispíváním názorů k jednotlivým pro Vás zajímavým tématům, budeme rádi i za Vaše další námitky či připomínky k vedení a obsahu portálu Třetí věk.cz.
Přeji Vám pěkný den a jsem z pozdravem, Pavla Sehnalová.

02.07.2007 11:50  hammer

Dobrý den, jsme malá stavební firma která působí po celé CR.
POZOR NA ZLODĚJSKÉ FIRMY
Naše firma se s jednou takovou zlodějskou firmou bohužel setkala a firma Tchas spol. s r. o. Ostrava nás okradla o více jak 500 000,- Pro jmenovanou firmu jsme prováděli montáž obkladů a dlažeb v loňském roce ale firma nejen že nezaplatila provedené práce ale i nezaplatila poskytnutý materiály. Všechny subjekty varuji před firmou TCHAS spol. s r.o. je to nesolidní firma která Vám krade na stavbě materiály a nakonec Vám nezaplatí nebo Vám poníží o xxx% faktury. Dále Vás žádám, pokud jste se z firmou Tchas dostali do problémů s placením nebo Vám firma Tchas ponížila faktury nebo nezaplatila jako naší firmě kontaktujte Nás na : hammer1@volny.cz, 604545246, V. Kladivo, Hammer
pozn. administrátora: text byl upraven vzhledem k nedůležitosti sdělení pro uživatele tohoto portálu

21.09.2006 13:40  Cankář Miroslav

Je v Nymburském okrese klub důchodců? Uvedte na Vašich stránkách seznam obcí kde tyto kluby jsou a kontakt na ně. Děkujeme !
Angažuje se klub důchodců v celostátní politice-není to ze sdělovacích prostředků vidět. Např. před volbama slibovalo na plakátech když jim důchodci dají svůj hlas tak jim dají měs.1000,-Kč 2čl.rodině důchodců 24.000,-/ročně.
Zatím to však na plnění slibů nevypadá.Zeptejte se p.Nečase,Tlustého a Topolánka kdy to míní splnit,abychom je mohli v příštích volbách zase volit.
Nebo volit někoho jiného,který zase bude slibovat.Ať se k této tematice vyjádří ve sdělovacích prostředcích.
Za důchodce z nymburska Mirek Cankář
Kostomlaty n/L.
U křížku 130
289 21

Správce portálu: Vážený pane Cankáři,
dovolila jsem si Váš příspěvek přemístit do hlavní diskuze, protože si myslím, že odpověď na Vaše dotazy bude zajímat více uživatelů.
Ohledně klubu důchodců na Nymbursku jsem přeposlala Váš dotaz na Svaz důchodců ČR a pan prof. Dr. J. Solich odpověděl:
"Na Váš dotaz neznám odpověď . Jsme nezisková organizace Svaz důchodců ČR a nemámwe v okrese Nymburk naší organizaci. Kluby důchodců jsou z doby socialismu a zřizuje je starosta či magistrát a také jim dává finanční prostředky. Je naší snahou seniory sjednotit a to v rámci Rady seniorů ČR. Viz http://www.rscr.cz Zdravím Prof. Dr. J. Solich, předseda SDČR".
Vaši reakci na sliby předvolebních kampaní jsem přeposlala panu Topolánkovi, odpověď se mi zatím bohužel nevrátila.
Děkuji Vám za příspěvek, P. S.

18.05.2006 12:59  Ostravák

V jedenácti disciplínách, které si vybrala MF DNES pro srovnání hlavně ekonomické úrovně zemí střední Evropy, je Česko vítězem i poraženým. I nad Rakouskem a Německem Češi vítězí v počtu mobilů na tisíc lidí. Mobilních čísel je více než obyvatel. Absolutní prohru naopak Češi zaznamenali u důchodů. Když se porovná propad životní úrovně po odchodu do penze, je největší právě v Česku. V průměru důchod dosahuje jen 58 procent čisté mzdy. V tomhle čísle jsou samozřejmě skryty velké rozdíly. Čím vyšší plat, tím je propad důchodu vůči výdělku větší. Jedinou možností, jak zabránit snížení životní úrovně ve stáří, je spoření na důchod. Suma úspor v penzijních fondech sice roste, ale průměrná měsíční částka, která do nich jde, je stále jen asi 500 korun. A to je na bohatší stáří málo. Ve většině ostatních kategorií se Česko umístilo obvykle na třetím místě. K Německu a Rakousku má ještě daleko, Maďarsko, Slovensko a Polsko nechává za sebou. To je i příklad cen zboží v tuzemských obchodech. Celkově je tu samozřejmě levněji než na západě, ale i než na Slovensku. Tam šly totiž ceny hodně nahoru po zavedení jedné sazby daně z přidané hodnoty ve výši 19 procent, do níž spadly i potraviny. V Česku má v plánu rovnou daň ODS, ale od zdražení jídla výměnou za nižší daně už ustoupila. Vydání| Tato zpráva vyšla v prvním vydání Autor: (pmr) 17.3.2006-03-17 HEJ PÁNI KONŠELÉ â€“ POSLANCI A VLÁDO ! I nad Rakouskem a Německem Češi vítězí v počtu mobilů na tisíc lidí. Mobilních čísel je více než obyvatel. Absolutní prohru naopak Češi zaznamenali u důchodů. Když se porovná propad životní úrovně po odchodu do penze, je největší právě v Česku. V průměru důchod dosahuje jen 58 procent čisté mzdy. - TOTO JE SROVNÁNÍ 6.ti STŘEDOEVROPSKÝCH ZEMÍ - ČR 58%, SLOVENSKO 60%, POLSKO 70% , MAĎARSKO 91%, NĚMECKO 72%, RAKOUSKO 93%. TAKŽE NAŠE SOC.VLÁDA , ALE I POSLANCI ZAPOMÍNAJÍ NA SVÉ RODIČE !!!!!! A TAKÉ NA TO , ŽE I ONI SE S NEJVÉTŠÍ PRAVDĚPODOBNOSTÍ STANOU JEDNOU TAKÉ SENIORY !!!!! SNAD UVAŽUJÍ ,ŽE MOBILY BUDOU JEDLÉ !

20.04.2006 21:12  Klient

K dotazu Jitky:Proč se obracet na ČSSZ?Koncepce, do níž patří i legislativa vč. výkladu, náleží MPSV. ČSSZ má být institucí výkonnou: organizační,metodickou,inkasní,evidenční a administrativní. Nedocházelo by k porušování zákonů, zejména tak rozporuplných jakým je zákon č. 155/95 Sb. a klienti by nebyli trvale poškozováni na celý zbytek života přehmaty úředníků v celé vertikále i horizontále.

14.03.2006 17:05  Marie

Přidávám se k dotazu JItky a očekávám odpověď, neboť z opatrovnictví které jsem měla já, mám nejen postih na důchodu, t.j. krácení, ale i postih na nemocenském pojištění ve smyslu úhrady nem.poj. i když jsem výdělečně činná nebyla. To je trest za to, že jsem od státu nic nežádala , protože jsem byla vždy plně samostatná, soběstačná a v nouzi vždy pomohla rodina. Proto chápu sociální stát zcela jinak než jej předvádí MPSV v čele s ministrem Škromachem.Není se pak co divit, že voliči pravicově orientovaní mají výhrady k současné sociální politice a sociálnímu státu.

11.04.2006 10:00  Správce

Váš dotaz nás opravdu zaskočil, i proto trvala naše reakce tak dlouho. Není vůbec jednoduchý a popravdě na něj zatím neznáme odpověď. Nicméně se ještě pokusíme kontaktovat ČSSZ a odpověď získat od nich.

04.02.2006 12:15  Jitka

Dobrý den, prosím vás o sdělení jakým způsobem se mi bude počítat do důchodu opatrovnictví 2 osob. Jsem ročník 1950 a do starobního důchodu bych si chtěla podat žádost k 2. 1. 2008. Budu škodná na výši důchodu? Děkuji za odpověď

Zanechte komentář: