Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Firmy zjišťují, že přišli noví zákazníci: důchodci

Publikováno: 2.04.06
Počet zobrazení: 979

Do seniorského věku dozrála v Česku generace, která má dost peněz a utrácí je za cestování, kulturu či zdraví. A první firmy začínají zjišťovat, že se vyplatí nabízet jim své zboží. Český statistický úřad nyní eviduje dva a tři čtvrtě miliónu lidí starších 55 let. Za pětadvacet let jich budou čtyři milióny.

Když minulý rok nabídla cestovní kancelář Čedok poprvé pobyt u moře seniorům za polovic, přicházeli do poboček lidé kupovat si zájezd nejen na týden. „Jeden klient dokonce odjel na tříapůlměsíční pobyt,“ říká mluvčí Čedoku Tomáš Brejcha. Letos kvůli tomu musela firma změnit podmínky slev. Přibližně třetina klientů cestovních kanceláří jsou právě senioři. Jen se třemi největšími firmami v oboru – s Čedokem, Exim Tours a CK Fischer – jelo loni přibližně 130 tisíc lidí starších pětapadesáti let.
Cestovní kanceláře, ale také provozovatelé lázní, farmaceutické firmy či výrobci kosmetiky a potravinových doplňků jsou mezi těmi, kteří už pochopili, že movitých klientů mezi staršími přibývá. Zaměřují na ně své marketingové akce.
Na starší chtějí zacílit například i mobilní operátoři. „Zejména děti a vnoučata nám v tom mohou pomoci,“ řekl nedávno HN generální ředitel T-Mobile Roland Mahler.

***
Důchodce a senior jako zákazník

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: