Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Firmy zjišťují, že přišli noví zákazníci: důchodci
Když minulý rok nabídla cestovní kancelář Čedok poprvé pobyt u moře seniorům za polovic, přicházeli do poboček lidé kupovat si zájezd nejen na týden. „Jeden klient dokonce odjel na tříapůlměsíční pobyt,“ říká mluvčí Čedoku Tomáš Brejcha. Letos kvůli tomu musela firma změnit podmínky slev. Přibližně třetina klientů cestovních kanceláří jsou právě senioři. Jen se třemi největšími firmami v oboru – s Čedokem, Exim Tours a CK Fischer – jelo loni přibližně 130 tisíc lidí starších pětapadesáti let.
Cestovní kanceláře, ale také provozovatelé lázní, farmaceutické firmy či výrobci kosmetiky a potravinových doplňků jsou mezi těmi, kteří už pochopili, že movitých klientů mezi staršími přibývá. Zaměřují na ně své marketingové akce.
Na starší chtějí zacílit například i mobilní operátoři. „Zejména děti a vnoučata nám v tom mohou pomoci,“ řekl nedávno HN generální ředitel T-Mobile Roland Mahler.
***
Důchodce a senior jako zákazník