Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

České firmy našly díru na trhu. Specializují se na důchodce.

Publikováno: 21.04.10
Počet zobrazení: 1270
Starší generace se pro české obchodníky stává v poslední době zajímavou cílovou skupinou. Musejí ale počítat s tím, že požadavky seniorů na zboží a služby mohou být jiné, než má mladší populace.

O zvýšeném zájmu firem svědčí i stoupající počet vystavovatelů na 4. ročníku specializovaném veletrhu For seniors, který nedávno hostil výstavní areál v pražských Letňanech.

Představilo se na něm 71 vystavovatelů. Jejich počet každým rokem podle organizátorů vzrůstá. Roste prý především nabídka produktů zaměřených na aktivní život seniorů, jako jsou lázeňské pobyty, zájezdy, pomůcky usnadňující pohyb nebo potravinové doplňky.

Více si můžete přečíst ZDE.

Zdroj: Lidové noviny, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: