Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Reklama na Třetím věku a kolem nás
Autorka článku: Vlasta Otychová Nad reklamou občas skřípeme zuby, občas se jí necháme nalákat, ale v podstatě víme, že bez ní už nebude fungovat žádná ekonomika v žádné zemi na světě. |
Občas nám od Vás přijde kritika na reklamu, kterou na portále umísťujeme. Jsme rádi za každý komentář, za každou připomínku, protože v těchto zimních měsících je internet pro mnohé seniory jediným společníkem a smyslem našeho portálu je odstraňování osamocenosti dříve narozených, jejich přiblížení současnému dění, informovanosti. Není pochyb, že se nám to daří, jinak by nám nechodily připomínky typu:
„Dobrý den, jsem už taky důchodce a tak si ráda čtu Vaše stránky. Ale vysvětlete mi prosím, proč se tam musí pořád třepat ta potrhlá reklama, že jsem 999 999 zákazník a výherce a bla, bla. Je to otravné a protivné. Můžete s tím prosím něco udělat? Vždyť na to už snad dnes nikdo nenaletí.“Na tom je úžasná věta VŽDYŤ NA TO SNAD UŽ DNES NIKDO NENALETÍ. Tomu jsme moc rádi,nejen náš portál na to upozorňuje a senioři jsou už natolik informovaní, že vědí, že opravdu nevyhráli nic.
Bohužel nemůžeme ovlivnit, jakou reklamu nám agentura na portál umístí. Jen jsme si přáli, aby se vyhli sexuální tématice a politice. Kolem voleb ale stejně politické banery byly. Chceme-li mít aspoň nějaký malýpříjem z reklamy a na případnou inovaci stránek, musíme se podřídit. Budu ráda, když to tak budete brát.
Občas se ale i v těch reklamách dá narazit na něco zajímavého. Osobně jsem vyzkoušel ZLAT0 SLEVY a SLEVOMAT, který se nám na stránkách objevil a zjistila, že to funguje a zatím všechny slevy, které jsem si vybrala a zaplatila jsem využila a neměla jsem s tím žádný problém. Včera to byl třeba vak na lyže. Možná mě měl nalákat do daného obchodu, abych tam koupila i něco jiného, ale na to jsem neměla stejně čas. Ale mám dobrý pocit, jak výhodně jsem nakoupila.
Zatím jsem využila 1x zboří, 1x službu adokonce jsem objednala i pobyt v Pieťanech pro maminku. Ale protože služba i zboží funguje, určitě bude fungovat i ten pobyt.
Závěr: Reklamy se nezbavíme, dává práci mnoha lidem, kteří by jinak třeba stáli ve frontě na úřadu práce, jen je potřeba se v ní zorientovat a vybírat si, co na sebe necháme působit a co ne.
Je to stejné, jako s letáky ve schránce, s reklamou v televizi a podobně. Občas nás přivede i na nějaký dobrý výrobek, o kterém bychom jinak ani nevěděli. I když těchto situací je určitě méně než v případě reklamy, která nás rozčiluje.
Autor: Vlasta Otychová , Foto: Internet