Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Tísňovou asistenční službu pro seniory
Autor článku: Natálie Šeborová S nástupem léta jsou mnohé rodiny pečující o starší příbuzné postaveni před otázku, jak skloubit dovolenou a při tom mít jistotu, že jsou jejich blízcí v pořádku i v době jejich nepřítomnosti. |
Řešení tohoto problému formou krátkodobého pronájmu asistenční služby pro seniory, SeniorInspect, nabízí nyní nově firma CleverTech.
Služby tísňového volání pro seniory si mezi českými rodinami získávají čím dál větší oblibu. Instalace systémů jsou však poměrně nákladné a z hlediska krátkodobého využití je jejich pořízení finančně náročné. „Službu SeniorInspect mohou v letním období zájemci získat pouze na několik dnů až týdnů, aniž by museli nést náklady na zařízení, které je k fungování asistence potřeba. SeniorInspect také funguje na rozdíl od většiny obdobných systémů i venku a není vázán na stacionární stanici v bytě seniora. Senioři se tak mohou pohybovat téměř kdekoliv na území ČR a přitom mít jistotu, že pokud se jim něco přihodí, jsem schopni pomoci 24 hodin denně, ať jsou kdekoliv.“ vyjmenovává Radek Fiala z firmy CleverTech možnosti systému SeniorInspect.
Služba funguje na stisk SOS tlačítka, které seniora okamžitě spojí s asistenčním pultem. Nepřetržitou obsluhu asistenčního pultu zajišťuje školený personál, který zjistí stav a potřeby uživatele, a na místo vyšle pomoc. Zařízení navíc dokáže samo rozpoznat pád nebo delší nehybnost a uvědomit asistenční pult, který na základě alarmu ověří, zda je uživatel v pořádku. Pokud není, je možné zjistit polohu uživatele a na místo vyslat okamžitou pomoc.
Novou nabídkou vychází CleverTech vstříc především těm zákazníkům, kteří plánují v průběhu léta vycestovat na dovolenou, zároveň ale mají strach o své blízké. Tomu odpovídá i naprosto volná zápůjční lhůta, kdy si klient určí, na jak dlouho službu SeniorInspect potřebuje, a podle toho je mu vypočítána výše půjčovného.
Mimořádnou letní nabídku asistenční služby SeniorInspect je možné využít jak s mobilním telefonem Aligátor A400, tak se snímacím zařízením SeniorInspect Comfort. To od mobilního telefonu Aligátor odlišuje především funkce automatického rozpoznání krizových stavů, díky které je možné včas odhalit problémové situace, především takzvaný náhlý pád, který bývá nejčastější příčinou těžkých zdravotních komplikací, které mívají za následek dlouhodobé hospitalizace a někdy i přesun seniora do zařízení s permanentní péčí.
Více informací o službě SeniorInspect a speciální letní nabídce je k dispozici na webových stránkách www.seniorinspect.cz nebo na zákaznické lince 774 403 248.
Autor: Natálie Šeborová, foto: internet