Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý Chystám se nakupovat vánoční dárky, ale nejsem si jistá, zda se dětem budou líbit nebo hodit. Mám nárok na jejich případné vrácení do obchodu nebo alespoň výměnu? |
Pokud budete nakupovat v kamenném obchodě, zákonný nárok na výměnu věci ani vrácení peněz nemáte, záleží pouze na dobré vůli prodejce, některý vyhoví, jiný ne. Jestliže si tedy nejste jistá, zda s dárkem uspějete, zeptejte se prodejce, jestli ho případně po Vánocích přijme zpět. Pokud řekne že nikoliv, zkuste to v jiné prodejně, řekne-li ano, domluvte si podmínky, tedy hlavně dobu, do kdy musíte výrobek vrátit. Tady musím upozornit na to, že pro případné vrácení je nutno mít schovaný doklad o koupi, originální obal, výrobek je nutno vracet absolutně nepoškozený, od textilu nesmí být odtržená visačka, zkrátka výrobek musí zůstat jako nový.
Autor: Josef Černý, Foto: Internet
A kdo pro Vás odpovídá?
Josef Černý o sobě uvádí, že je mu 61 let, ženatý, 2 děti a reklamacemi se zabýval celý svůj profesní život. Nejprve 25 roků v podniku jako reklamační technik, poté dalších 17 let jako soukromý prodejce. Měl tedy možnost poznat i druhou stranu mince, tedy proniknout nejen do pozice prodejce, ale i do jeho duše, tedy do situace v jaké se nachází, když má kupujícímu vracet peníze, mnohdy ze svého jen proto, že jeho dodavatel zkrachoval.
Další, asi tou největší praxí v oblasti řešení reklamací, bylo jeho mnohaleté působení v poradenské organizaci, ve které za celé období řešil téměř 20 000 dotazů nejen spotřebitelů, ale i prodejců a cítí se tedy být dostatečně fundovaným k tomu, aby se o své bohaté zkušenosti podělil s ostatními.
Jeho e-mailová adresa je: problemsreklamaci@seznam.cz