Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 29.10.11
Počet zobrazení: 1874
Autor: Josef Černý
Reklamovala jsem mobilní telefon, při sepisování mi prodejce oznámil, že vyřízení bude trvat 2 měsíce, protože se jedná o zahraniční výrobek a na ty je prý vyjímka. Ráda bych tedy věděla, za jak dlouho vlastně musí být reklamace vyřízena.

Podle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele je maximální lhůta pro vyřízení reklamace 30 dnů, pokud prodejci neodsouhlasíte lhůtu delší, přičemž je lhostejné, jestli jde výrobek tuzemský nebo dovozový, údajná vyjímka je pouze výmysl prodejce.

Takže pokud jste mu prodloužení lhůty nepodepsala, musí reklamaci vyřídit do 30 dnů, jestliže nevyřídí, můžete po jejím uplynutí požadovat buď výměnu výrobku za nový nebo vrácení peněz a to podle vlastní volby. Jestliže jste ale prodlouženou lhůtu podepsala, nezbývá než počkat.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: