Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 3.12.11
Počet zobrazení: 953
  Autor: Josef Černý
VYSOKÝ ÚČET ZA TELEFON. Teď nemám na mysli případ, kdy sice nejsme s vyúčtováním spokojeni (to nejsme ostatně nikdy ), ale vyúčtované peníze jsme opravdu protelefonovali. Tady se nedá dělat nic jiného, než hovory v dalším období omezit.

Mám na mysli případy, kdy nám přijde účet i několikanásobně vyšší než bývá obvyklé,  bývají to tisíce a občas i desetitisíce Kč. Pokud se nikdo z rodiny nepřizná, že by volal na linky začínající 9… pak je třeba fakturu  reklamovat u svého operátora, resp. poskytovatele tel. služeb  a to do dvou měsíců od doručení vyúčtování, jinak právo zanikne. Z reklamace by mělo být zřejmé, v čem spatřujeme neoprávněnost daného vyúčtování, případně svá tvrzení nějakým způsobem doložit. Mělo by být zřejmé i to, čeho se domáháme (jako obecně u každé reklamace). Podnikatel poskytující službu prostřednictvím veřejné telefonní sítě je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby nebo na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího dodání.

      V případě, že operátor naši reklamaci zamítne,  můžeme podat proti výši vyúčtování námitky k Českému telekomunikačnímu úřadu (www.ctu.cz) ve lhůtě do jednoho měsíce od zamítnutí reklamace poskytovatelem služby. V takovém případě jsme povinni zaplatit poplatek 100,-Kč

       Pokud i tady bude rozhodnutí zamítavé, máme  právo do 15 dnů ode dne oznámení tohoto rozhodnutí podat rozklad. Rozklad se podává u správního orgánu, který rozhodnutí vydal.  Rozhoduje o něm předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu a proti rozhodnutí o rozkladu se nelze dále odvolat.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: