Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 17.12.11
Počet zobrazení: 969
Autor: Josef Černý
VĚC KOUPENÁ VE VÝPRODEJI. Dotaz: v obchodě s koženou galanterií jsem si cca před rokem koupila kabelku, která byla ve výprodeji. Teď se mi začala trhat, tak jsem chtěla uplatnit nárok na reklamaci. Vedoucím obchodu mi bylo ale sděleno, že jim prošla záruka u dodavatele, proto byla zlevněna a tudíž se na ni nevztahuje možnost reklamace. Je tvrzení vedoucího obchodu pravdivé?

Odpověď:
Z tvrzení prodejce je pravdivá polovina. Pravda je to, že pokud jemu skončila záruka u dodavatele, reklamovaný výrobek mu již vrátit nemůže, ale pravda je také to, že Vás to nezajímá. Pokud na dokladu o koupi není uvedena jako důvod slevy nějaká závada, jedná se o plnohodnotný výrobek s běžnou dvouletou zárukou.

Prvních 6 měsíců můžete požadovat výměnu, pokud výměna není možná můžete od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněz. Ty Vám prodejce musí vyplatit ze svého, ale to je riziko jeho podnikání, které Vás opravdu nezajímá.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: