Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Kampaň „Děkuji, maminko“

Publikováno: 19.01.12
Počet zobrazení: 3620
  Autorka článku: Law Tereza
Procter & Gamble představuje ve spojitosti s Olympijskými hrami v Londýně 2012 kampaň „Děkuji, maminko“. Součástí této kampaně je podpora českých olympioniků, včetně mladých sportovců, a jejich rodin.

Společnost Procter & Gamble, která má ve svém portfoliu značky jako Pampers, Pantene Pro-V, Always, Ariel, Tide nebo blend-a-med, dnes představuje kampaň „Děkuji, maminko“. V rámci této kampaně podporuje český olympijský tým, který se zúčastní her v Londýně a také se zavazuje zlepšit každodenní život matek, sportovců a celých rodin nejen v České republice.

 Maminky českých olympioniků budou moci díky Procter & Gamble zažít atmosféru Olympijských her v Londýně – P&G jim poskytne vstupenky a další podporu na místě. P&G zároveň podpoří maminky mimo olympijskou komunitu prostřednictvím pomoci těm, o které se maminky starají nejvíce, tedy jejich dětem. V České republice podpoří P&G mladé sportovce celou řadou aktivit zaměřených na děti i jejich rodiče.

„Pro společnost P&G znamená toto partnerství spojení našeho úsilí, kterým je zlepšovat životy lidí, s cílem olympiády, kterým je vybudovat lepší svět prostřednictvím sportu,“ řekl Marek Kapuściński, viceprezident společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu. „Jako společnost sehráváme roli „hrdého sponzora maminek“, protože za každým sportovcem se skrývá úžasná máma. Prostřednictvím značek P&G pomáháme maminkám a jejich rodinám každý den. Naše společnost bude zároveň propagovat sport a jeho roli ve zdravém vývoji mládeže.“

„Olympijské hry jsou o zlepšování života prostřednictvím sportu, P&G má cíl shodný. Jsme velmi potěšeni, že je P&G partnerem Mezinárodního olympijského výboru, který přináší změnu do života sportovců, jejich rodin nejen v České republice“, řekl Doc. František Dvořák z Českého olympijského výboru.

Proto společnost P&G zahajuje národní programy, jejichž cílem je podporovat rozvoj mládeže prostřednictvím sportu a olympijských hodnot, které pomohou dětem, mladým lidem a jejich rodinám. Program partnerské spolupráce společnosti P&G a Českého olympijského výboru bude zahájen v lednu 2012. V České republice, ve spolupráci s Českým olympijským výborem, zorganizuje společnost P&G kromě jiného letní sportovní tábor pro děti, který jim umožní sportovat a uvést do života olympijské hodnoty. Společnost P&G zároveň uskuteční celonárodní průzkum s cílem posoudit přístup lidí ke sportu a jeho vliv na budoucí vývoj dětí a mládeže v České republice.

Společnost P&G bude globálně sponzorovat řadu sportovců. Tito sportovci budou součástí  reklamních a maloobchodních kampaní na podporu prodeje, který pomůže podporovat mladé sportovce. Mezi špičkové sportovce sponzorované společností P&G patří například:
 
-            Michael Phelps                  USA                       Plavání          head&shoulders

-            Paula Radcliffová              Velká Británie          Atletika         Jar a Pampers

-            Jessica Ennisová              Velká Británie          Atletika          Olay                      

 Pro získání dalších informací mohou spotřebitelé navštívit internetovou stránku

www.p-g.cz.

Autor: Law Tereza, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: