Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Kampaň „Děkuji, maminko“
Autorka článku: Law Tereza Procter & Gamble představuje ve spojitosti s Olympijskými hrami v Londýně 2012 kampaň „Děkuji, maminko“. Součástí této kampaně je podpora českých olympioniků, včetně mladých sportovců, a jejich rodin. |
Společnost Procter & Gamble, která má ve svém portfoliu značky jako Pampers, Pantene Pro-V, Always, Ariel, Tide nebo blend-a-med, dnes představuje kampaň „Děkuji, maminko“. V rámci této kampaně podporuje český olympijský tým, který se zúčastní her v Londýně a také se zavazuje zlepšit každodenní život matek, sportovců a celých rodin nejen v České republice.
Maminky českých olympioniků budou moci díky Procter & Gamble zažít atmosféru Olympijských her v Londýně – P&G jim poskytne vstupenky a další podporu na místě. P&G zároveň podpoří maminky mimo olympijskou komunitu prostřednictvím pomoci těm, o které se maminky starají nejvíce, tedy jejich dětem. V České republice podpoří P&G mladé sportovce celou řadou aktivit zaměřených na děti i jejich rodiče.
„Pro společnost P&G znamená toto partnerství spojení našeho úsilí, kterým je zlepšovat životy lidí, s cílem olympiády, kterým je vybudovat lepší svět prostřednictvím sportu,“ řekl Marek Kapuściński, viceprezident společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu. „Jako společnost sehráváme roli „hrdého sponzora maminek“, protože za každým sportovcem se skrývá úžasná máma. Prostřednictvím značek P&G pomáháme maminkám a jejich rodinám každý den. Naše společnost bude zároveň propagovat sport a jeho roli ve zdravém vývoji mládeže.“
„Olympijské hry jsou o zlepšování života prostřednictvím sportu, P&G má cíl shodný. Jsme velmi potěšeni, že je P&G partnerem Mezinárodního olympijského výboru, který přináší změnu do života sportovců, jejich rodin nejen v České republice“, řekl Doc. František Dvořák z Českého olympijského výboru.
Proto společnost P&G zahajuje národní programy, jejichž cílem je podporovat rozvoj mládeže prostřednictvím sportu a olympijských hodnot, které pomohou dětem, mladým lidem a jejich rodinám. Program partnerské spolupráce společnosti P&G a Českého olympijského výboru bude zahájen v lednu 2012. V České republice, ve spolupráci s Českým olympijským výborem, zorganizuje společnost P&G kromě jiného letní sportovní tábor pro děti, který jim umožní sportovat a uvést do života olympijské hodnoty. Společnost P&G zároveň uskuteční celonárodní průzkum s cílem posoudit přístup lidí ke sportu a jeho vliv na budoucí vývoj dětí a mládeže v České republice.
Společnost P&G bude globálně sponzorovat řadu sportovců. Tito sportovci budou součástí reklamních a maloobchodních kampaní na podporu prodeje, který pomůže podporovat mladé sportovce. Mezi špičkové sportovce sponzorované společností P&G patří například:
- Michael Phelps USA Plavání head&shoulders
- Paula Radcliffová Velká Británie Atletika Jar a Pampers
- Jessica Ennisová Velká Británie Atletika Olay
Pro získání dalších informací mohou spotřebitelé navštívit internetovou stránku
Autor: Law Tereza, Foto: Internet