Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý Proč jsem se sám zúčastnil předváděcí akce, když každého varuji? |
Důvod je jednoduchý – dotazy na předváděcí akce patří k těm nejčastějším se kterými se v poradně setkávám a většina lidí tvrdí, že jeli jen na levný výlet a nic kupovat nechtěli.
Na můj dotaz proč tedy ten výrobek za 20 nebo více tisíc kupovali, když ho navíc podle vlastních slov vůbec nepotřebují zněla odpověď s malými obměnami vždycky stejně – když oni mě tam úplně zblbli, byla tam taková zvláštní atmosféra a já vůbec nevěděla co podepisuji. Když jsem toto slyšel již asi po desáté, řekl jsem si, že se tam pojedu podívat.
A protože i mé tchýni chodí podobné pozvánky, na jednu takovou akci jsem vyrazil. Samozřejmě jako suverén, vybavený znalostí svých práv i zákonů a můžu vám říct, že jsem měl co dělat, abych se ubránil – zavalen výhrami a dárky – nákupu kuchyňského robota za 20000, který je samozřejmě v každé elektře za čtvrtinu. Tedy za 4990,-kč.
Byl jsem pozván do salonku, kde bylo pološero, samozřejmě proto aby na smlouvu nebylo pořádně vidět a tady jsem byl přesvědčován o zázračných vlastnostech nabízeného výrobku a o výhodnosti a jedinečnosti této nabídky, která platí jenom dnes. Když jsem s konečnou platností podepsat odmítl, byl jsem oslovován nevybíravými výrazy, ty výhry a dárky mi pochopitelně zase sebrali. A to je další psychologický moment . oni vám berou něco, co už považujete za své a to spoustu lidí zlomí a nakonec podepíšou.
Na závěr musím zopakovat, že pracovníci těchto firem jsou vyškoleni v psychologii a manipulaci s lidmi a v navozené atmosféře opravdu není jednoduché jejich působení odolat. Po této zkušenosti se dodatečně omlouvám všem, kterým jsem nevěřil, že je tam zblbli a těm ostatním musím zopakovat to, co opakuji na každé své přednášce – NEJEZDIT, NEJEZDIT, NEJEZDIT. Budu rád když se se mnou i vy podělíte o své zkušenosti.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet