Dnes je 21.09.2024, Svátek má Matouš, zítra Darina

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 15.02.12
Počet zobrazení: 877
Autor: Josef Černý
KAŽDÁ BOTA JINÁ. Šla jsem si koupit boty, ale pro nedostatek času jsem si v obchodě vyzkoušela pouze jednu. Doma jsem zjistila, že mne jedna tlačí a sice proto, že byla menší – jedna byla 38, druhá 39.

Při reklamaci mi v prodejně řekli, že je to můj problém, že jsem si je měla vyzkoušet. Prodavačka obvykle před zabalením obě boty porovnává, ale tentokrát to neudělala. Opravdu si musím nechat každou botu jinou?
ODPOVĚĎ: Podobný dotaz jsem tady nedávno odpovídal i když se netýkal obuvi. Samozřejmě že si je nechat nemusíte i když zrovna boty patří mezi věci, které si ženy pečlivě a dlouho zkouší a je opravdu vhodné zrovna boty nekupovat ve spěchu. Takže musím zopakovat, že prvních 6 měsíců musí prokazovat prodejce, že věc byla v době koupě v pořádku(ve vašem případě obě boty byly stejné) a za druhé – pokud by vám záležitost nedal do pořádku, byl by sám proti sobě, protože mu v prodejně musel přece zůstat druhý, také nesourodý pár, který by neprodal. Takže reklamaci důrazně zopakujte.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: