Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 29.02.12
Počet zobrazení: 930
Autor: Josef Černý
REKLAMACE U VÝROBCE.
Chtěl jsem reklamovat obuv, ale prodejce ji odmítl do reklamace převzít s odůvodněním, že on s tím nemá nic společného, protože je pouze zprostředkovatel a mám tudíž boty poslat výrobci. Domnívám se, že nemá pravdu, ale raději si to chci ověřit.

Odpověď:

Domníváte se zcela správně, vaším jediným partnerem pro vyřízení reklamace je prodávající, se kterým máte uzavřenou kupní smlouvu.

Ten musí výrobek do reklamace převzít, sepsat s vámi reklamační protokol a do 30 dnů ji vyřídit. Pokud tento postup odmítne, klidně mu oznamte, že podáte podnět k šetření České obchodní inspekci. Zpravidla toto upozornění stačí, protože se prodejci ČOI – ky .

Pokud by to nestačilo, pak podnět k šetření klidně podejte, lze to udělat i elektronicky na stránkách obchodní inspekce. Posílat výrobek výrobci nemá smysl, protože jste od něj nic nekoupil, nejste s ním tedy v žádném právním vztahu a on tudíž není povinen vaši reklamaci vyřizovat.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: