Dnes je 10.11.2024, Svátek má Evžen, zítra Martin

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Národní galerie a nová strategie vstupného

Publikováno: 3.03.12
Počet zobrazení: 882
Autorka článku: Eva Kolerusová
Výstava Rembrandt & Co., kterou Národní galerie v Praze většinově financovala z jiných
než státních prostředků, se stala vhodnou příležitostí pro vyzkoušení nové strategie vstupného.
Po dobu trvání výstavy, tedy od 10. února do 27. května 2012, snížila Národní galerie v Praze sdružené vstupné do Šternberského a Schwarzenberského paláce z 240 Kč na 150 Kč.

První týden výstavy využilo možnost navštívit oba paláce za snížené vstupné 66 % návštěvníků. V týdnu od 21. do 26. února však už téže možnosti využilo 95 % všech návštěvníků výstavy Rembrandt & Co. Návštěvnost Šternberského paláce po zahájení výstavy neustále stoupala
a v porovnání se stejným obdobím roku 2011 dosáhla téměř šestinásobku.

Pro ilustraci: během letošních únorových víkendů činila návštěvnost Šternberského paláce více než 500 osob denně. Pozitivní zkušenost s novou politikou vstupného Národní galerie v Praze postupně uplatní i ve zbývajících objektech, a to v návaznosti na významné výstavní projekty.

Zdroj: Eva Kolerusová, referát vztahů k veřejnosti NG

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: