Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Národní galerie a nová strategie vstupného
Publikováno: 3.03.12
Počet zobrazení: 882Autorka článku: Eva Kolerusová Výstava Rembrandt & Co., kterou Národní galerie v Praze většinově financovala z jiných než státních prostředků, se stala vhodnou příležitostí pro vyzkoušení nové strategie vstupného. Po dobu trvání výstavy, tedy od 10. února do 27. května 2012, snížila Národní galerie v Praze sdružené vstupné do Šternberského a Schwarzenberského paláce z 240 Kč na 150 Kč. |
První týden výstavy využilo možnost navštívit oba paláce za snížené vstupné 66 % návštěvníků. V týdnu od 21. do 26. února však už téže možnosti využilo 95 % všech návštěvníků výstavy Rembrandt & Co. Návštěvnost Šternberského paláce po zahájení výstavy neustále stoupala
a v porovnání se stejným obdobím roku 2011 dosáhla téměř šestinásobku.
Pro ilustraci: během letošních únorových víkendů činila návštěvnost Šternberského paláce více než 500 osob denně. Pozitivní zkušenost s novou politikou vstupného Národní galerie v Praze postupně uplatní i ve zbývajících objektech, a to v návaznosti na významné výstavní projekty.
Zdroj: Eva Kolerusová, referát vztahů k veřejnosti NG