Dnes je 20.09.2024, Svátek má Oleg, zítra Matouš

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 10.03.12
Počet zobrazení: 790
Autor: Josef Černý
POŠKOZENÁ TAŠKA.
U Bati jsem koupila tašku – ze zadní strany koženka, ze přední strany semiš. Na předním dílu je přes celou tašku zip, kterým se uzavírá kapsa.

Odpověď:
Jiná kapsa v tašce není, pouze malá kapsička uvnitř, tzv. na doklady. Do přední kapsy na tašce jsem dávala klíče. Tím se stalo, že cca po 1/2 roce používání se v místě, kde jsou klíče, vydřel semiš a na tašce se objevil flek cca velikosti pingpongového míčku. Toto jsem reklamovala, ale firma reklamaci neuznala, že se to stalo díky užívání tašky. Tašku po reklamaci jsem ihned reklamovala znovu, že kapsa přece slouží k ukládání věcí. Teď čekám, co mi odpoví. Mám nějakou naději, že reklamace bude uznána? Dle mého laického názoru materiál na přední straně tašky není vhodný.

Odpověď:
Nechci Vám brát naději, ale mám pocit, že pokud jste do kapsičky strkala klíče bez klíčenky tedy bez nějakého obalu, je celkem jasné, že se materiál časem musí prodřít a na toto se záruka nevztahuje. Nicméně můžete zkusit jednu věc – pokud reklamaci neuznají, pak jim ještě v prodejně oznamte, že s taškou okamžitě odcházíte k soudnímu znalci, necháte si na ni udělat znalecký posudek který bude stát kolem tisícovky a prodejce bude povinen Vám ho proplatit. Je určitá naděje, že by prodávající mohl v tomto okamžiku otočit, ale pokud ne, můžete nějakého znalce předběžně zkusit, samozřejmě aniž by psal posudek, jen se podívat.

Seznam znalců najdete na http://www.justice.cz/

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: