Dnes je 20.09.2024, Svátek má Oleg, zítra Matouš

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 31.03.12
Počet zobrazení: 966
Autor: Josef Černý
KDY MŮŽU VRÁTIT VÝROBEK, KTERÝ ZLOBÍ?
Tazatel si koupil televizor, ke kterému ale musí pořád volat opraváře, nyní mu už došla trpělivost, rád by ho vrátil a chce vědět, kdy je to možné.

Odpověď:
Ono to nikde kromě mojí knížky není nikde není napsané, ale platí zde pravidlo třetí stejné nebo čtvrté různé závady. Takže ve chvíli, kdy se vyskytne třetí stejná nebo čtvrtá různá závada už nemusíte volat opraváře, ale můžete televizor naložit, odvézt do prodejny a sám si vybrat, jestli chcete televizor vyměnit za nový nebo chcete vrátit peníze.

Prodejce vás sice bude přesvědčovat, že si musíte vybrat jiný, ale není to pravda, volba je na vás. Prodejci svůj nárok samozřejmě musíte doložit dokladem o koupi a příslušným počtem dokladů o provedených opravách. Navíc můžete požadovat proplacení jízdného do prodejny a zpět.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: