Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 28.04.12
Počet zobrazení: 971Autor: Josef Černý REKLAMACE NÁBYTKU. Reklamoval jsem nábytek, ale prodejce mi sdělil, že poškození musím zdokumentovat tedy vyfotit a fotografie mu poslat. Já však tyto možnosti nemám, opravdu je to moje povinnost? Musel bych o to někoho požádat. |
Odpověď:
Správně byste měl reklamovaný nábytek do prodejny dovézt, takže prodejce vám naopak chtěl tímto způsobem reklamaci usnadnit, alespoň pro případ, že by reklamace nebyla uznána a nábytek byste musel převážet tam a zpátky.
Takže si opravdu někomu řekněte, takový problém to zase není, určitě je to snazší, než nábytek stěhovat, nakládat na auto atd. samozřejmě ať už máte s reklamací jakékoliv výdaje, prodejce upozorněte, že budete požadovat jejich proplacení, na které máte podle zákona nárok.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet