Dnes je 20.09.2024, Svátek má Oleg, zítra Matouš

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 28.04.12
Počet zobrazení: 954
Autor: Josef Černý
REKLAMACE NÁBYTKU.
Reklamoval jsem nábytek, ale prodejce mi sdělil, že poškození musím zdokumentovat tedy vyfotit a fotografie mu poslat. Já však tyto možnosti nemám, opravdu je to moje povinnost? Musel bych o to někoho požádat.

Odpověď:
Správně byste měl reklamovaný nábytek do prodejny dovézt, takže prodejce vám naopak chtěl tímto způsobem reklamaci usnadnit, alespoň pro případ, že by reklamace nebyla uznána a nábytek byste musel převážet tam a zpátky.

Takže si opravdu někomu řekněte, takový problém to zase není, určitě je to snazší, než nábytek stěhovat, nakládat na auto atd. samozřejmě ať už máte s reklamací jakékoliv výdaje, prodejce upozorněte, že budete požadovat jejich proplacení, na které máte podle zákona nárok.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: