Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý PLATBA KARTOU RODINNÉHO PŘÍSLUŠNÍKA. S manželkou máme společný účet, který je psán na moje jméno, ale protože nakupuje většinou manželka, karta je napsána na ni. Mnohokrát jsem ji použil i já a vše proběhlo bez problémů . |
Odpověď:
až jednou v marketu mi pokladní sdělila, že já s ní platit nemůžu a dokonce mi ji chtěla zabavit. Musel jsem jít do auta pro manželku, ta byla legitimována, prostě jsme vypadali jako lidé, kteří kartu ukradli a celá situace byla velice trapná, navíc pokladní se tím evidentně bavila a mluvila tak, aby to slyšelo co nejvíc lidí. Kdo byl v právu?
Odpověď: Když ponechám stranou evidentně neprofesionální chování pokladní, byla bohužel v právu ona, protože na rubu karty je uvedeno, že s ní může platit pouze osoba, na ní uvedená a podepsaná. A že se vám to nikdy nestalo?
Tady jsou možnosti 2 – buď byly jiné pokladní méně ostražité nebo méně aktivní než ta, na kterou jste zrovna narazil vy, ale častější je druhý případ – ve většině marketů vkládáte kartu do strojku sám, takže ji pokladní nevidí, nekontroluje a pak opravdu můžete (pokud znáte PIN) platit cizí kartou. Na vysvětlenou ještě dodám, že ani vaše paní není majitelkou karty, pouze držitelkou a to je rozdíl. Majitelem je peněžní ústav, který ji vydal, tedy příslušná banka, spořitelna atd.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet