Dnes je 10.11.2024, Svátek má Evžen, zítra Martin

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 14.04.12
Počet zobrazení: 945
Autor: Josef Černý
PLATBA KARTOU RODINNÉHO PŘÍSLUŠNÍKA.
S manželkou máme společný účet, který je psán na moje jméno, ale protože nakupuje většinou manželka, karta je napsána na ni. Mnohokrát jsem ji použil i já a vše proběhlo bez problémů .

Odpověď:
až jednou v marketu mi pokladní sdělila, že já s ní platit nemůžu a dokonce mi ji chtěla zabavit. Musel jsem jít do auta pro manželku, ta byla legitimována, prostě jsme vypadali jako lidé, kteří kartu ukradli a celá situace byla velice trapná, navíc pokladní se tím evidentně bavila a mluvila tak, aby to slyšelo co nejvíc lidí. Kdo byl v právu?

Odpověď: Když ponechám stranou evidentně neprofesionální chování pokladní, byla bohužel v právu ona, protože na rubu karty je uvedeno, že s ní může platit pouze osoba, na ní uvedená a podepsaná. A že se vám to nikdy nestalo?

Tady jsou možnosti 2 – buď byly jiné pokladní méně ostražité nebo méně aktivní než ta, na kterou jste zrovna narazil vy, ale častější je druhý případ – ve většině marketů vkládáte kartu do strojku sám, takže ji pokladní nevidí, nekontroluje a pak opravdu můžete (pokud znáte PIN) platit cizí kartou. Na vysvětlenou ještě dodám, že ani vaše paní není majitelkou karty, pouze držitelkou a to je rozdíl. Majitelem je peněžní ústav, který ji vydal, tedy příslušná banka, spořitelna atd.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: