Dnes je 22.11.2024, Svátek má Cecílie, zítra Klement

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 25.04.12
Počet zobrazení: 976
Autor: Josef Černý
ÚSPORNÁ ŽÁROVKA.
Po 4 letech jsem reklamoval úspornou žárovku. Protože prodejce poskytuje záruku pouze dvouletou, ale na krabičce je napsáno záruka 5 roků, na vaši radu jsem ji reklamoval u výrobce a protože jsem ji musel posílat poštou, zároveň jsem ho požádal o proplacení poštovného.

Žárovka mi byla vyměněna, ovšem poštovné výrobce proplatit odmítl, prý na to nemám nárok, já však ve vašich radách čtu, že na proplacení poštovného nárok mám.

Odpověď:

Tady je nutno zdůraznit to, co napsáno bylo na počátku dotazu – tedy po čtyřech letech. Na proplacení poštovného případně jiných nákladů spojených s reklamací máte nárok v zákonné záruční době tedy 2 roky.

Pokud prodejce poskytuje na výrobek záruku delší, je to již nad rámec zákona a může si tedy sám stanovit podmínky této prodloužené záruky, tedy například i to, že nebude proplácet poštovné

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: