Dnes je 24.11.2024, Svátek má Emílie, zítra Kateřina

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 19.05.12
Počet zobrazení: 1013
Autor: Josef Černý
PIVO MI NECHUTNALO, MOHU HO REKLAMOVAT?
Rád bych věděl když si koupím v petláhvi pivo a pak zjistím, že mě nechutnalo,
konec nedopiju, abych měl důkaz …tak jestli mám právo na vrácení peněz nebo nové pivo.

Už vidím, že se někteří čtenáři usmívají, ale ona se taková věc opravdu stát může a to nejen u piva, ale třeba i u jídla v restauraci. Samozřejmě i tady máme právo na reklamaci, jenom je potřeba zvolit trochu jiný postup, než o jakém se zmiňuje tazatel. Pokud by to totiž udělal tak jak popisuje, to znamená, že pivo vypije, nechá v lahvi jen zbytek a ten půjde reklamovat, s odůvodněním, že mu nechutnalo, pak mu asi prodejce položí logickou otázku tak proč jste ho teda pil, když vám nechutnalo?

A reklamaci mu celkem pochopitelně neuzná, protože v tom uvidí pokus o získání nového piva zdarma. Takže je potřeba zvolit postup opačný, protože to, že s pivem, jídlem a tak dále není něco v pořádku poznáme samozřejmě hned po ochutnání a to je ten správný moment, kdy musíme reklamaci uplatnit. Jiná situace by byla, pokud by po určité době došlo nějakým střevním nebo jiným potížím, pak by opravdu stačil jen ten zbytek, ale i ten musíme zvláště v horkých letních dnech reklamovat bez zbytečného odkladu.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: