Dnes je 24.11.2024, Svátek má Emílie, zítra Kateřina

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 26.05.12
Počet zobrazení: 1067
Autor: Josef Černý
JE I DROBNÁ ZÁVADA VÝROBKU DŮVOD K REKLAMACI?
koupil jsem si proutěné houpací křeslo a doma jsem zjistil, že má vzadu prasklý jeden prut.

Prodejce mi reklamaci neuznal, protože se prý nejedná o závadu funkční, ale pouze kosmetickou, která nebrání řádnému užívání. Opravdu se musím smířit s tím, že budu mít doma od začátku kazový výrobek?Ale nemusíte. Prodejce má sice pravdu v tom, že to není funkční vada ani nebrání řádnému užívání, nicméně to nevylučuje Váš nárok na reklamaci, protože máte právo na výrobek zcela bez vady.

Ve vašem případě se jedná o vadu neodstranitelnou, takže máte 3 možnosti – pokud vám to příliš nevadí, můžete se s prodávajícím dohodnout na přiměřené slevě, jestliže poškozené křeslo opravdu nechcete, pak si můžete vybrat mezi výměnou za jiné nebo můžete od kupní smlouvy odstoupit a nechat si vrátit peníze.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: