Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý JE I DROBNÁ ZÁVADA VÝROBKU DŮVOD K REKLAMACI? koupil jsem si proutěné houpací křeslo a doma jsem zjistil, že má vzadu prasklý jeden prut. |
Prodejce mi reklamaci neuznal, protože se prý nejedná o závadu funkční, ale pouze kosmetickou, která nebrání řádnému užívání. Opravdu se musím smířit s tím, že budu mít doma od začátku kazový výrobek?Ale nemusíte. Prodejce má sice pravdu v tom, že to není funkční vada ani nebrání řádnému užívání, nicméně to nevylučuje Váš nárok na reklamaci, protože máte právo na výrobek zcela bez vady.
Ve vašem případě se jedná o vadu neodstranitelnou, takže máte 3 možnosti – pokud vám to příliš nevadí, můžete se s prodávajícím dohodnout na přiměřené slevě, jestliže poškozené křeslo opravdu nechcete, pak si můžete vybrat mezi výměnou za jiné nebo můžete od kupní smlouvy odstoupit a nechat si vrátit peníze.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet