Dnes je 24.11.2024, Svátek má Emílie, zítra Kateřina

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 2.06.12
Počet zobrazení: 858
Autor: Josef Černý
REKLAMACE ŘEMESLNICKÝCH PRACÍ.
Reklamoval jsem řemeslnické práce, majitel firmy se přijel podívat a slíbil, že vše dá v nejbližší době do pořádku. Zatím se tak nestalo. Je tato reklamace platná? Můžu požadovat zpět peníze či slevu? Jakou částku můžu požadovat? kdo posoudí, kolik mě bude stát oprava?

Nikde není napsáno, že reklamaci uplatňovat písemně, ovšem platí staré co je psáno, to je dáno, takže vždy je písemná forma lepší, protože takto můžete mít problém reklamaci a hlavně její datum prokázat.
Nezlobte se, ale spokojit se s tvrzením, že se zhotovitel někdy staví bylo chybou. Takže pokud se svým nárokem nepochodíte, bude potřeba zopakovat podání reklamace písemně. No a jaký ten váš nárok je?

Zhotovitel na vyřízení 30 kalendářních dní, ve Vašem případě již tato lhůta uplynula a vada se tak považuje za neodstranitelnou. Vzhledem k tomu můžete požadovat slevu z ceny zakázky, nebo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.

U stavebních prací bývá odstoupení od smlouvy nepraktické, praktičtější žádat slevu z ceny. Její výše by měla zhruba odpovídat tomu, za jakou cenu by opravu provedla jiná firma, takže než budete původního zhotovitele upomínat, doporučuji zeptat se jiné firmy za jakou částku je ochotna opravu provést, abyste česky řečeno věděl alespoň orientačně na čem jste a jakou slevu tedy máte požadovat, můžete ji i o něco nadsadit.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: