Dnes je 22.09.2024, Svátek má Darina, zítra Berta

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 4.07.12
Počet zobrazení: 782
Autor: Josef Černý
JAK REKLAMOVAT ZÁJEZD?
Samozřejmě ne každý je s poskytovanými službami cestovní kanceláře spokojen a rád by je reklamoval. Takže jak na to?

Jsou věci, které lze při dobré vůli vyřešit hned na místě – nespokojenost s ubytováním, hmyz na pokoji, špatná strava …..atd prostřednictvím delegáta hned na místě. Pokud se to nepovede, je nutno si zajistit o vzniklé situaci buď potvrzení od delegáta nebo správy hotelu, případně vlastní dokumentaci a svědecké výpovědi.

Jsou samozřejmě i případy, které vyřešit ani při nejlepší vůli na místě nelze – není dodržena slibovaná vzdálenost pláže od hotelu, hluk z blízkého staveniště atd. Tyto případy je tedy nutno reklamovat až po návratu a to nejpozději do tří měsíců od ukončení zájezdu.

Reklamaci uplatníme samozřejmě písemně s vyjmenováním jednotlivých konkrétních nedostatků a požadavkem na konkrétně vyčíslenou slevu. Jako určité vodítko nám může posloužit tzv.frankfurtská tabulka slev, kterou najdeme na internetu.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: