Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý JAK REKLAMOVAT ZÁJEZD? Samozřejmě ne každý je s poskytovanými službami cestovní kanceláře spokojen a rád by je reklamoval. Takže jak na to? |
Jsou věci, které lze při dobré vůli vyřešit hned na místě – nespokojenost s ubytováním, hmyz na pokoji, špatná strava …..atd prostřednictvím delegáta hned na místě. Pokud se to nepovede, je nutno si zajistit o vzniklé situaci buď potvrzení od delegáta nebo správy hotelu, případně vlastní dokumentaci a svědecké výpovědi.
Jsou samozřejmě i případy, které vyřešit ani při nejlepší vůli na místě nelze – není dodržena slibovaná vzdálenost pláže od hotelu, hluk z blízkého staveniště atd. Tyto případy je tedy nutno reklamovat až po návratu a to nejpozději do tří měsíců od ukončení zájezdu.
Reklamaci uplatníme samozřejmě písemně s vyjmenováním jednotlivých konkrétních nedostatků a požadavkem na konkrétně vyčíslenou slevu. Jako určité vodítko nám může posloužit tzv.frankfurtská tabulka slev, kterou najdeme na internetu.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet