Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý REKLAMACE NÁBYTKU. Máme cca rok a půl rozkládací sedací soupravu a tato sedačka se rozkládá jen příležitostně,když přijedou dcery z Prahy na víkend,takže jestli se sedačka za tu dobu rozložila všeho všudy tak 3-4x. Jde o to,že sedačka strašně vrže,když si člověk sedne a nedej bože chce změnit polohu,nemluvě když se rozloží-je to jako nějaká stará ,,herka,,. |
Ptám se tedy, jestli můžu po takové době tuto vadu reklamovat i když mohla jsem už dříve,protože se ta závada objevilu už krátce co jsme ji měli novou,ale vzhledem k tomu,že jsem už pro stejnou vadu vyreklamovala hned nové křeslo,neměla jsem už na to moc nervy to znovu absolvovat.
Ale vzhledem k tomu,že fakt nemáme v plánu každý 2 rok kupovat novou sedačku,zajímá mě tedy,zda to můžu reklamovat a jestli můžu vůbec po takové době uspět.
Nedovedu si sice moc dobře představit jakým způsobem ji opraví-jestli na místě,nebo ji budou tahat z bytu a pak zase zpět-mám z toho hrůzu..
Odpověď:Škoda, že jste se k té reklamaci nerozhoupali prvních 6 měsíců, měli byste nárok na výměnu, teď musíte souhlasit s opravou.
Ale nevadí, reklamaci uplatněte, dojeďte do prodejny, tam s Vámi musí sepsat reklamační protokol a na místě sio dohodněte, zda přijedou oni k Vám nebo sedačku máte přivézt. TOTO SI NECHTE POTVRDIT PÍSEMNĚ. Pokud si ji poručí přivézt, upozorněte je, že budete požadovat proplacení dopravného, což bude zřejmě nějakou přepravní službou cca 9-10Kč za 1km, znásobte to 4 vzdálenostmi od Vás do prodejny.
Zpravidla když částku uslyší, přijedou raději sami. Musí to stihnout do 30 dnů, ale to jim v této chvíli nepřipomínejte a hlavně dejte pozor, aby Vám nešoupli podepsat nějaký papír, že třeba z důvodů dovolených se lhůta prodlužuje. Na to nemají právo, toto nemusíte podepisovat. Doporučuji jít tam právě teď v době dovolených, třeba to nestihnou a Vy budete mít nárok na vrácení peněz.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet