Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 4.08.12
Počet zobrazení: 979
Autor: Josef Černý
MUSÍ MI PRODEJCE VRÁTIT ZA REKLAMOVANÝ VÝROBEK CELOU ČÁSTKU?
po roce a půl a čtyřech opravách chci vrátit mobilní telefon. Prodejce mi odmítá vyplatit celou částku, protože telefon je jednak značně opotřebený a za druhé jeho cena je dnes nižší. Má na to právo?

Odpověď:

Samozřejmě nemá, pouze se snaží vrátit vám co nejmíň peněz, ale oba jeho argumenty jsou protiprávní. Že je telefon po takové době opotřebený je pochopitelné, nicméně je to riziko prodejce, musí se ale jednat o běžné opotřebení, tedy setřené nápisy, odřeniny atd, nesmí být vyloženě rozbitý.

Prodejce nemá pravdu ani s cenou – vy musíte dostat zpátky tolik kolik jste zaplatil, ať výrobek dnes stojí víc nebo míň než v době, kdy jste ho kupoval a i když jsou na něm viditelné známky opotřebení.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: