Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 8.08.12
Počet zobrazení: 928
Autor: Josef Černý
LHŮTA NA VYŘÍZENÍ REKLAMACE.
Porouchal se nám kávovar, který je ještě v záruční dvouleté době. Odvezl
jsem jej do autorizovaného servisu, ale tam mi sdělili, že stále čekají na náhradní díl.

1. jak mám postupovat, pokud nebude opraven v rámci 30ti denní lhůty?
2. musím se zajímat o to, zda je již opraven, nebo mi servis musí sdělit že je výrobek opraven?

Odpověď:

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty můžete buď požadovat výměnu zboží nebo můžete od kupní smlouvy odstoupit. Kterou z těchto možností zvolíte, záleží pouze na Vás.

JAKÁKOLIV výmluva prodávajícího proč lhůtu nestihl Vás nemusí zajímat.
Podle usnesení nejvyššího soudu by měl prodávající kupujícího informovat o vyřízení reklamace, ale ideální je, dojít do prodejny 31.den osobně a buď reklamace vyřízená bude, pak výrobek převezmete nebo nebude a pak zvolíte jednu z výše uvedených možností.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: