Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 3.11.12
Počet zobrazení: 918
Autor: Josef Černý
OBJEDNÁNÍ SLUŽBY PŘES TELEFON.
Na základě telefonické nabídky, kdy jsem byl tlačen k rychlému rozhodnutí jsem si objednal poskytování určité služby. Druhý den jsem začal pátrat po stejných nabídkách jiných poskytovatelů a zjistil jsem, že všichni jsou levnější, tudíž jsem se rozhodl, že službu zruším, protože byla objednána takříkajíc na dálku a mohu ji tedy zrušit do 14 dnů bez udání důvodů. Byl jsem však odmítnut, protože prý s poskytováním služby již bylo započato.

Odpověď:

Je to bohužel pravda. Většina lidí se domnívá, že vše, co se objedná na dálku, lze do 14 dnů bez udání důvodů zrušit, jenomže ono je v zákoně několik vyjímek a mezi ně patří právě služby, pokud bylo s jejich poskytováním již započato. Ten kdo vás s nabídkou oslovil to samozřejmě ví a jestliže opravdu okamžitě po přijetí objednávky začne službu poskytovat, pak již nelze bez udání důvodů v žádné lhůtě odstoupit. Takže opět opakuji – pozor na telefonické objednávky.
Například pokud budete do restaurace chodit pravidelně, vaše útrata bude vyšší než nějaká smluvená částka, slevy může dosáhnout i hromadná výprava, ale vždy platí jedno základní pravidlo – jednat o podmínkách je nutno předem, tedy před objednávkou, nikoliv až při placení.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: