Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý OBJEDNÁNÍ SLUŽBY PŘES TELEFON. Na základě telefonické nabídky, kdy jsem byl tlačen k rychlému rozhodnutí jsem si objednal poskytování určité služby. Druhý den jsem začal pátrat po stejných nabídkách jiných poskytovatelů a zjistil jsem, že všichni jsou levnější, tudíž jsem se rozhodl, že službu zruším, protože byla objednána takříkajíc na dálku a mohu ji tedy zrušit do 14 dnů bez udání důvodů. Byl jsem však odmítnut, protože prý s poskytováním služby již bylo započato. |
Odpověď:
Je to bohužel pravda. Většina lidí se domnívá, že vše, co se objedná na dálku, lze do 14 dnů bez udání důvodů zrušit, jenomže ono je v zákoně několik vyjímek a mezi ně patří právě služby, pokud bylo s jejich poskytováním již započato. Ten kdo vás s nabídkou oslovil to samozřejmě ví a jestliže opravdu okamžitě po přijetí objednávky začne službu poskytovat, pak již nelze bez udání důvodů v žádné lhůtě odstoupit. Takže opět opakuji – pozor na telefonické objednávky.
Například pokud budete do restaurace chodit pravidelně, vaše útrata bude vyšší než nějaká smluvená částka, slevy může dosáhnout i hromadná výprava, ale vždy platí jedno základní pravidlo – jednat o podmínkách je nutno předem, tedy před objednávkou, nikoliv až při placení.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet