Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 5.12.12
Počet zobrazení: 1019
Autor: Josef Černý
NEPROVEDITELNÁ SLUŽBA.
obracím se na Vás s prosbou o radu v docela složité životní situaci. Před nedávným časem jsem si objednala depilaci celého těla. Bohužel svoji hloupostí jsem si před objednáním pořádně nepřečetla pořádně podmínky koupě. Teď jsem však v situaci, kdy poukaz nemohu pro počínající těhotenství vybrat a daný kosmetický salon mi nechce za nevyužitý poukaz vrátit peníze. Nabízeli mi i jiné služby, ale já jsem v tak těžké životní situaci, že si nemohu dovolit dojíždět za nějakými procedurami do Prahy a projet tak i několik stovek korun. Chci se zeptat, může se nějakým způsobem spotřebitel bránit před tak neseriózními firmami, jako je tato? Je možné, aby si prodávající nechal peníze za službu, kterou si kupující nevybral a včas oznámil důvod tohoto konání? Jakým způsobem se mohu bránit a domoci svých peněz?

Odpověď:

Obávám se, že pro Vás nemám dobrou zprávu. Vy jste zaplatila a firma je připravena službu poskytnout. Skutečnost, že ji nemůžete využít, je bohužel pouze Váš problém. Můžete místo sebe poslat někoho jiného, poukazy většinou nejsou na jméno, prodejce Vám dokonce nabídl, že si můžete vybrat něco jiného. Takže opravdu bohužel. Lituji, že Vám nemohu podat příznivější zprávu, ale zákon tentokrát hovoří ve prospěch prodejce, resp.poskytovatele služby.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: