Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 8.12.12
Počet zobrazení: 1038
Autor: Josef Černý
Na základě letáku jsem si přes internet objednal zmrzlinovač, kde bylo uvedeno, že během chvilky budu mít výbornou zmrzlinu. Jaké však bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že namíchanou směs musím dát na 18 (osmnáct) hodin do mrazáku. Domníval jsem se, že strojek s tímto názvem vyrobí zmrzlinu sám bez pomoci mrazničky a navíc podstatně rychleji. Mám právo na reklamaci? Strojek stál 990,-Kč.

Odpověď:

Protože jste strojek koupil přes internet, tak samozřejmě vaše první možnost v případě nespokojenosti je vrátit ho do 14 dnů bez udání důvodů. Pokud již tuto lhůtu nestihnete, zbývá klasická reklamace, která je ovšem tak nějak na hraně.

Na jednu stranu asi bylo bláhové domnívat se, že strojek za 990,-Kč bude obsahovat nějaké mrazicí zařízení, ale na druhou stranu 18 hodin opravdu není chvilka. Takže doporučuji strojek reklamovat pro tzv. rozpor s kupní smlouvou a klamavou reklamu. Za zkoušku to rozhodně stojí.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: