Dnes je 20.09.2024, Svátek má Oleg, zítra Matouš

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 2.01.13
Počet zobrazení: 1106
Autor: Josef Černý
SERVIS MI POŠKRÁBAL TELEVIZOR.
Reklamoval jsem u prodejce televizor, on ho poslal do servisu, ale při převzetí jsem zjistil, že je poškrábaný. Naštěstí by jeho bezvadný stav popsán při převzetí, takže mi to prodejce nemůže popřít. Tvrdí ale, že vše musím vyřídit se servisem, který to způsobil, ten však vinu odmítá.

Odpověď:

Pro vás je lhostejné, kdo poškození způsobil, to ať si dohodne prodejce servisem mezi sebou. Vy poškození televizoru musíte řešit pouze s prodejcem, který od Vás televizor převzal a od tohoto okamžiku za jeho stav odpovídá i když jej předal dále do servisu.

V této chvíli již neřešíte reklamaci, ale vznik škody, kterou Vám prodejce způsobil, což znamená, že je povinen buď uvést televizor do stavu před poškozením nebo vzniklou škodu uhradit v penězích. Pokud poškození není nijak velké, to znamená že si na něj třeba časem i zvyknete, můžete se s prodejcem dohodnou samozřejmě i na jiné kompenzaci.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: