Dnes je 22.11.2024, Svátek má Cecílie, zítra Klement

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 5.01.13
Počet zobrazení: 1190
Autor: Josef Černý
DÁREK K NÁKUPU.
obracím se na Vás s žádostí o radu, jak postupovat s reklamací. V internetovém obchodě jsem v roce 2011 zakoupila lednici a k ní dostala jako dárek žehličku. Tu jsem však musela reklamovat Prodejce mi tvrdí, že nemám nárok na reklamaci, protože se jedná o zadarmovou položku. Má pravdu? Připadá mi to neseriózní.

Odpověď:

Záruka a tedy i možnost reklamace se vztahuje pouze na věci, na které byla uzavřena kupní smlouva. žehlička i když je uvedena na dokladu o koupi, byla za 0Kč, což vlastně podmínku kupní smlouvy nesplňuje, ta musí být takzvaně úplatná.

Ve Vašem případě byla tedy uzavřena v podstatě smlouva darovací a v takovém případě věc opravdu reklamovat nelze.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: