Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 5.01.13
Počet zobrazení: 1190Autor: Josef Černý DÁREK K NÁKUPU. obracím se na Vás s žádostí o radu, jak postupovat s reklamací. V internetovém obchodě jsem v roce 2011 zakoupila lednici a k ní dostala jako dárek žehličku. Tu jsem však musela reklamovat Prodejce mi tvrdí, že nemám nárok na reklamaci, protože se jedná o zadarmovou položku. Má pravdu? Připadá mi to neseriózní. |
Odpověď:
Záruka a tedy i možnost reklamace se vztahuje pouze na věci, na které byla uzavřena kupní smlouva. žehlička i když je uvedena na dokladu o koupi, byla za 0Kč, což vlastně podmínku kupní smlouvy nesplňuje, ta musí být takzvaně úplatná.
Ve Vašem případě byla tedy uzavřena v podstatě smlouva darovací a v takovém případě věc opravdu reklamovat nelze.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet