Dnes je 19.09.2024, Svátek má Zita, zítra Oleg

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 19.01.13
Počet zobrazení: 1266
Autor: Josef Černý
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY.
před Vánocemi jsem si objednal zboží,jenomže pak jsem začal být nervózní, aby zboží přišlo do vánoc a tak jsem se rozhodl objednávku zrušit a zboží jsem jel zakoupit do kamenného obchodu. Hodinu poté mi přišla zpráva od odesílatele, že zboží již bylo odesláno. Jaké mám možnosti když zboží již nechci, za poštovné bych platil spoustu peněz a to se mi zrovna nechce, celé to na mě působí dojmem, že prodejce po přečtení mailu o zrušení objednávky běžel honem na poštu a balík odeslal.

Odpověď:

Jestliže prodejce nedodržel slíbenou lhůtu k odeslání zboží, nemusel byste zásilku přebírat. Pokud tomu bylo naopak, případně si nejste jistý, je asi nejjednodušší způsob zásilku převzít, NEROZBALOVAT a ve 14 denní lhůtě ji odeslat prodejci zpět.

Současně mu doporučeným dopisem s dodejkou oznamte, že odstupujete od kupní smlouvy bez udání důvodů a požadujete vrácení peněz. Jednu kopii dopisu přiložte k balíku.Prodejce je povinen Vám vrátit peníze včetně poštovného (tedy cenu celé faktury) do 30 dnů. Vy musíte ze svého uhradit pouze poštovné za odeslání zpět.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: