Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 13.02.13
Počet zobrazení: 1070
Autor: Josef Černý
PROBLÉM S MATRACÍ.
Obracím se na Vás s prosbou o radu. V březnu roku 2011 jsme si koupili matrace v akci 1+1 zdarma za částku 5990 Kč . Prodejce nám garantoval pětiletou záruku na výrobek. Přibližně po roce užívání jsme začali pozorovat, že se zhoršuje kvalita matrací. Při položení jsme se hlouběji ponořovali do matrací a s tím se samozřejmě spojily i bolesti páteře a kyčlí. Podle doporučení výrobce je matrace položena na lamelovém roštu. Naše váha zdaleka nedosahuje doporučení výrobce.
Chceme se obrátit na prodejce a matrace reklamovat. Jak nejlépe postupovat při samotné reklamaci? Jaká máme v této situaci práva a povinnosti?

Odpověď:

Matrace prostě naložte, odvezte do prodejny a prodejci popište závadu. Prodejce je povinen s Vámi sepsat reklamační protokol a do 30 dnů reklamaci vyřídit. Nechci předbíhat událostem, ale raději počítejte s tím, že reklamace bude zamítnuta s odůvodněním, že se jedná o běžné opotřebení nebo matracím skončila životnost, což je něco jiného než záruka. V takovém případě byste se museli obrátit na soudního znalce se žádostí o posudek.

Další a to dost velký problém vidím v tom, že jste matrace koupili v akci 1 + 1 zdarma, což znamená, že záruka je vlastně jenom na jednu, ta která byla zdarma je bez záruky a teoreticky ji nelze ani reklamovat.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: