Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 13.02.13
Počet zobrazení: 1070Autor: Josef Černý PROBLÉM S MATRACÍ. Obracím se na Vás s prosbou o radu. V březnu roku 2011 jsme si koupili matrace v akci 1+1 zdarma za částku 5990 Kč . Prodejce nám garantoval pětiletou záruku na výrobek. Přibližně po roce užívání jsme začali pozorovat, že se zhoršuje kvalita matrací. Při položení jsme se hlouběji ponořovali do matrací a s tím se samozřejmě spojily i bolesti páteře a kyčlí. Podle doporučení výrobce je matrace položena na lamelovém roštu. Naše váha zdaleka nedosahuje doporučení výrobce. Chceme se obrátit na prodejce a matrace reklamovat. Jak nejlépe postupovat při samotné reklamaci? Jaká máme v této situaci práva a povinnosti? |
Odpověď:
Matrace prostě naložte, odvezte do prodejny a prodejci popište závadu. Prodejce je povinen s Vámi sepsat reklamační protokol a do 30 dnů reklamaci vyřídit. Nechci předbíhat událostem, ale raději počítejte s tím, že reklamace bude zamítnuta s odůvodněním, že se jedná o běžné opotřebení nebo matracím skončila životnost, což je něco jiného než záruka. V takovém případě byste se museli obrátit na soudního znalce se žádostí o posudek.
Další a to dost velký problém vidím v tom, že jste matrace koupili v akci 1 + 1 zdarma, což znamená, že záruka je vlastně jenom na jednu, ta která byla zdarma je bez záruky a teoreticky ji nelze ani reklamovat.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet