Dnes je 22.11.2024, Svátek má Cecílie, zítra Klement

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 9.03.13
Počet zobrazení: 1376
Autor: Josef Černý
OPAKOVANÁ VADA.
Prosím o radu k opakované vadě u fritovacího hrnce. Již dvakrát jsem výrobek reklamoval z důvodu, že nehřeje vždy byl opraven, ale – nyní mi nehřeje po třetí, takže mi došla trpělivost a chci vrátit peníze.

Musí mi prodejce vrátit peníze hned, nebo se nejdřív musí vyjádřit servis a zjistit, co vlastně je vadného, protože při předchozích reklamacích měnili pokaždé něco jiného.

Odpověď:
Podle zákona máte právo na výměnu nebo vrácení peněz při výskytu třetí stejné nebo čtvrté různé závady. Při posuzování, jestli se jedná o stejnou nebo různou vadu je podstatné, jak se jeví spotřebiteli, nikoliv co bylo při předchozích opravách měněno. To je problém servisu, že nedokázal závadu odstranit hned na první pokus. Vy jste laik, friťák prostě nehřeje a víc vás nezajímá, Takže nárok na výměnu nebo odstoupení od smlouvy máte, nicméně prodejce si může vyžádat určitou dobu na kontrolu výrobku, jestli jste závadu třeba nezpůsobil nebo nezavinil sám například nevhodným používáním.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: