Dnes je 28.11.2024, Svátek má René, zítra Zina

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 13.03.13
Počet zobrazení: 1124
Autor: Josef Černý
INTERNETOVÝ OBCHOD.
V internetovém obchodě jsem si objednal televizor, jenomže nefungoval. Okamžitě jsem volal prodejci, kde mi reklamační pracovnice řekla, ať ho pošlu zpět a že si mám vybrat mezi výměnou a vrácením peněz.

Řekl jsem ji, ať mi tedy pošlou peníze, počítal jsem s tím, že slib dodrží a protože jsem nějaký televizor potřeboval, šel jsem si mezi tím koupit do kamenného obchodu jiný. Nyní mi ale přišel od prodejce televizor vyměněný, takže mám 2. Mohu i tento vyměněný do 14 dnů vrátit?

Odpověď:
Bohužel nemůžete, protože 14 denní lhůta na možnost vrácení výrobku bez udání důvodů se vztahuje pouze na objednávku, tedy na koupi, nikoliv na výrobek, který se vrátil z vyřízení reklamace. A jestli to správně chápu, asi jste se příliš spolehnul na výsledek telefonického rozhovoru a k televizoru , který jste vracel jste už nepřiložil žádný dopis, například odstoupení od smlouvy.

Zkuste se tedy na tento slib odvolat, ale obávám se, že pracovnice, která pochopitelně bude držet basu se svým zaměstnavatelem Vám ten slib zapře a pokud to tak bude, jediná možnost je zkusit jeden z televizorů vrátit po dobrém, po domluvě s prodejcem

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: