Dnes je 18.10.2024, Svátek má Lukáš, zítra Michaela

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 6.04.13
Počet zobrazení: 1240
Autor: Josef Černý
REKLAMACE TAŠKY.
Chtěla bych Vás poprosit o radu týkající se reklamace pracovní tašky. Tašku jsem zakoupila 28.5.2009. Záruční doba je dle záručního listu 10 let. Celkem se vyskytly 4 reklamace na zip a 1 na praskle ucho. Právě při poslední reklamaci 30.1.2013 mi došla trpělivost a zažádala jsem o vraceni peněz. Nicméně mi tašku opět opravili. Prodavačka, která reklamaci vyřizovala se odvolávala na vedeni prodejny s tím, ze upřednostňuji opravy před výměnou i vrácením peněz.

Odpověď:

Pokud by se vše odehrálo v běžné tedy dvouleté záruční době, pak by věc byla jasná, máte právo volby a jestliže jste chtěla vrátit peníze, je prodejce povinen vám vyhovět. Vaše reklamace však proběhla až v prodloužené záruční době a tady již záleží na podmínkách, které prodejce pro toto prodloužení určil. Na záručním listě může být tedy klidně uvedeno, že v prodloužené záruční smlouvě nelze od kupní smlouvy odstoupit. Takže než budete cokoliv dál podnikat, přečtěte si důkladně záruční podmínky.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: