Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 6.04.13
Počet zobrazení: 1250Autor: Josef Černý REKLAMACE TAŠKY. Chtěla bych Vás poprosit o radu týkající se reklamace pracovní tašky. Tašku jsem zakoupila 28.5.2009. Záruční doba je dle záručního listu 10 let. Celkem se vyskytly 4 reklamace na zip a 1 na praskle ucho. Právě při poslední reklamaci 30.1.2013 mi došla trpělivost a zažádala jsem o vraceni peněz. Nicméně mi tašku opět opravili. Prodavačka, která reklamaci vyřizovala se odvolávala na vedeni prodejny s tím, ze upřednostňuji opravy před výměnou i vrácením peněz. |
Odpověď:
Pokud by se vše odehrálo v běžné tedy dvouleté záruční době, pak by věc byla jasná, máte právo volby a jestliže jste chtěla vrátit peníze, je prodejce povinen vám vyhovět. Vaše reklamace však proběhla až v prodloužené záruční době a tady již záleží na podmínkách, které prodejce pro toto prodloužení určil. Na záručním listě může být tedy klidně uvedeno, že v prodloužené záruční smlouvě nelze od kupní smlouvy odstoupit. Takže než budete cokoliv dál podnikat, přečtěte si důkladně záruční podmínky.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet