Dnes je 24.11.2024, Svátek má Emílie, zítra Kateřina

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 20.04.13
Počet zobrazení: 1350
Autor: Josef Černý
SVETR POUŠTÍ CHLUPY.
koupila jsem si v prosinci 2012 mohérový svetr, k prodeji mám paragon prodejny, že mohu reklamovat svetr nepraný, do 30 dní.Měla jsem zlomenou nohu, a svetr jsem oblékla až nyní o chladném víkendu. Chlupy ze svetru mám na roláku, kalhotách, prostě všude. Po třech dnech nošení jsem zoufalá. Svetr nebyl laciný, jak postupovat?

Odpověď:

Údaj, že svetr lze reklamovat do 30 dnů je samozřejmě nesmyslný, reklamaci můžete uplatnit kdykoliv během dvouleté záruční lhůty. Těmi 30 dny prodejce zřejmě myslel možnost vrácení bez udání důvodů nebo výměny.

Takže jděte do prodejny, prodejce je povinen s Vámi sepsat reklamační protokol a do 30 dnů reklamaci vyřídit. Pokud to nestihne, můžete od kupní smlouvy odstoupit, jestliže reklamaci zamítne, musela byste kontaktovat soudního znalce a nechat si na kvalitu svetru vypracovat znalecký posudek.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: