Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 4.05.13
Počet zobrazení: 1090Autor: Josef Černý POŠKRÁBANÁ OBÝVACÍ STĚNA. S manželem jsme koupili obývací stěnu, kterou nebylo možné v prodejně prohlédnout. Doma jsme ale zjistili na dvířkách jednotlivých skříněk škrábance a to na všech ve stejném místě. Ihned jsme volali prodejci, že chceme vrátit peníze, ten ale reklamaci odmítá. |
Odpověď:
Prodejce nemůže reklamaci odmítnout, může ji pouze zamítnout, ale až po prohlídce a posouzení výrobku, nikoliv jen tak po telefonu aniž by výrobek vůbec viděl. Takže doporučuji buď alespoň jednu z poškozených skříněk odvézt do prodejny, kde s vámi musí být sepsán reklamační protokol, nebo alespoň poškození detailně vyfotit a jet do prodejny s fotkami a tam se domluvit na dalším postupu.
Nárok máte ale pouze na výměnu stěny, na vrácení peněz byste měli nárok jenom v případě, že by prodejce STEJNOU stěnu neměl. Pokud není poškození příliš viditelné, případně by bylo možné ho nějakou barvou zaretušovat, můžete se s prodejcem rovněž dohodnout na slevě
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet