Dnes je 19.09.2024, Svátek má Zita, zítra Oleg

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 4.05.13
Počet zobrazení: 1071
Autor: Josef Černý
POŠKRÁBANÁ OBÝVACÍ STĚNA.
S manželem jsme koupili obývací stěnu, kterou nebylo možné v prodejně prohlédnout. Doma jsme ale zjistili na dvířkách jednotlivých skříněk škrábance a to na všech ve stejném místě. Ihned jsme volali prodejci, že chceme vrátit peníze, ten ale reklamaci odmítá.

Odpověď:

Prodejce nemůže reklamaci odmítnout, může ji pouze zamítnout, ale až po prohlídce a posouzení výrobku, nikoliv jen tak po telefonu aniž by výrobek vůbec viděl. Takže doporučuji buď alespoň jednu z poškozených skříněk odvézt do prodejny, kde s vámi musí být sepsán reklamační protokol, nebo alespoň poškození detailně vyfotit a jet do prodejny s fotkami a tam se domluvit na dalším postupu.

Nárok máte ale pouze na výměnu stěny, na vrácení peněz byste měli nárok jenom v případě, že by prodejce STEJNOU stěnu neměl. Pokud není poškození příliš viditelné, případně by bylo možné ho nějakou barvou zaretušovat, můžete se s prodejcem rovněž dohodnout na slevě

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: