Dnes je 19.09.2024, Svátek má Zita, zítra Oleg

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 15.05.13
Počet zobrazení: 997
Autor: Josef Černý
PODIVNÉ VYŘÍZENÍ REKLAMACE BOT.
Reklamoval jsem boty, které se rozlepily. Prodejce se choval slušně, sepsal reklamační protokol, řekl, že do měsíce reklamaci vyřídí, ať se stavím a boty položil za sebe na regál. Za měsíc jsem se tedy šel do prodejny zeptat, jak to s botami vypadá a nestačil jsem se divit, protože boty ležely na přesně stejném místě, kam je před měsícem, položil. Dobře jsem si všiml jejich polohy, bylo vidět, že na ně ani nesáhl. Na můj dotaz, jak reklamace dopadla mi řekl, že je zamítnutá, přede mnou napsal na protokol, že jsem o ně špatně pečoval a byl jsem nahraný. Nechápu, jak mohl takto postupovat, když boty nikam neposlal?

Odpověď:

Je to sice podivné jednání, ale prodejce se bohužel ničeho protizákonného nedopustil, protože není povinen reklamovaný výrobek kamkoliv posílat. O vyřízení reklamace totiž rozhoduje sám i když není odborník. Je to možná divné, ale je to tak, takže Vám nyní nezbývá, než vyhledat soudního znalce a nechat posoudit, proč se boty rozlepily, tedy jestli opravdu Vaší vinou, nebo vinou výroby. Klidně bych Vám ale poradil podat stížnost na ČOI, protože tímhle svérázným způsobem mohl reklamaci vyřídit ihned a ne až za měsíc.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: