Dnes je 19.09.2024, Svátek má Zita, zítra Oleg

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 22.05.13
Počet zobrazení: 1132
Autor: Josef Černý
KERAMICKÁ PÁNEV.
prosím o radu. Reklamovala jsem keramickou pánvičku v ceně 990Kč po 1,5 roce používání. Propagovali „efekt lotosového květu“- nepřipalování pokrmu. Postupně se efekt snižoval, až se jídlo na pánvičce připalovalo pořád. Reklamaci uznali a poslali mně pánvičku novou opět s dvouletou zárukou, přestože jsem požadovala vrácení peněz, protože se jedná o vadu neodstranitelnou. Prý se jedná o 1. vadu a na nové zboží mám nárok až po 3.stejné závadě. Jak to tedy je?

Odpověď:

Je to tak, že prodejce buď nezná nebo spíše nechce znát vaše právo a svoji povinnost, to znamená, že v případě neodstranitelné vady máte právo na vrácení peněz. Jejich tvrzení, že peníze vrací až při třetí závadě je v tomto případě zcela nesmyslné, protože u pánve je vlastně každá vada neodstranitelná, oprava nepřipadá v úvahu, a pokud je reklamace vyřízena výměnou a vy dostanete pánev novou, pak se vlastně ke třetí závadě nemůžete nikdy dopracovat.

Takže nyní máte 2 možnosti – buď reklamaci důrazně zopakovat nebo si pánev ponechat, protože na ni máte novou dvouletou záruku vlastně o nic nejde a své právo na vrácení peněz případně uplatnit až v případě, že by se vyskytla vada i na nové pánvi.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: