Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý KERAMICKÁ PÁNEV. prosím o radu. Reklamovala jsem keramickou pánvičku v ceně 990Kč po 1,5 roce používání. Propagovali „efekt lotosového květu“- nepřipalování pokrmu. Postupně se efekt snižoval, až se jídlo na pánvičce připalovalo pořád. Reklamaci uznali a poslali mně pánvičku novou opět s dvouletou zárukou, přestože jsem požadovala vrácení peněz, protože se jedná o vadu neodstranitelnou. Prý se jedná o 1. vadu a na nové zboží mám nárok až po 3.stejné závadě. Jak to tedy je? |
Odpověď:
Je to tak, že prodejce buď nezná nebo spíše nechce znát vaše právo a svoji povinnost, to znamená, že v případě neodstranitelné vady máte právo na vrácení peněz. Jejich tvrzení, že peníze vrací až při třetí závadě je v tomto případě zcela nesmyslné, protože u pánve je vlastně každá vada neodstranitelná, oprava nepřipadá v úvahu, a pokud je reklamace vyřízena výměnou a vy dostanete pánev novou, pak se vlastně ke třetí závadě nemůžete nikdy dopracovat.
Takže nyní máte 2 možnosti – buď reklamaci důrazně zopakovat nebo si pánev ponechat, protože na ni máte novou dvouletou záruku vlastně o nic nejde a své právo na vrácení peněz případně uplatnit až v případě, že by se vyskytla vada i na nové pánvi.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet