Dnes je 19.09.2024, Svátek má Zita, zítra Oleg

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 8.06.13
Počet zobrazení: 1148
Autor: Josef Černý
NEKVALITNÍ NÁTĚR DVEŘÍ.
Před rokem nám řemeslník natíral venkovní dveře, stálo to 15.000Kč, cena se zdála přemrštěná, ale zaplatili jsme a také jsme za ty peníze očekávali kvalitu a výdrž. Nyní, tedy zhruba po roce, se ale barva začala loupat, přitom původní nátěr byl na dveřích 40 roků. Řemeslník ale reklamaci neuznává, tvrdí, už dnes už barvy nevydrží jako dřív. Máme nějakou možnost obrany?

Odpověď:

Nevidím to růžově, protože jednak má řemeslník pravdu v tom, že barvy dřív opravdu vydržely víc, natíralo se barvami fermežovými, které dnes už nikdo nepoužívá protože pomalu schnou, ale tady to asi nebude ten hlavní důvod, rok by měla vydržet i ta nejhorší barva. Já bych viděl příčinu ve špatné práci řemeslníka, nedokonalé nebo spíše žádné přípravě podkladu před vlastním nátěrem. Například špatné obroušení, nepoužití základní barvy a podobně.

Ale nejhorší na tom je, že záruka na práci, provedenou na smlouvu o dílo je pouze 6 měsíců, na opravu dokonce jen 3 měsíce. Takže pokud vám řemeslník neposkytl záruku delší, možnost reklamace je bohužel už pryč.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: