Dnes je 19.09.2024, Svátek má Zita, zítra Oleg

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 3.07.13
Počet zobrazení: 1053
Autor: Josef Černý
TROUBA MI POŠKODILA KUCHYŇSKOU LINKU.
Koupila jsem si horkovzdušnou troubu, která mi ale poničila povrch kuchyňské linky. Šla jsem za prodejcem, který se ale se mnou odmítl bavit, že on za to přece nemůže a téměř mne vyhodil z obchodu. Můžete mi poradit, jestli mám na něco nárok a jak bych měla dále postupovat?

Odpověď:

Než se pustíte do jakékoliv akce proti prodejci, důkladně si přečtěte návod, jestli jste dodržela veškeré podmínky užívání trouby, tedy především její umístění, jestli třeba není v návodu uvedeno, že trouba musí stát na nějaké izolační podložce a podobně. Pokud v návodu nic podobného nebude, máte samozřejmě nárok nejen na reklamaci trouby, ale i na náhradu škody, která vám vadou trouby vznikla, tedy na proplacení opravy kuchyňské linky.

Poškození doporučuji zdokumentovat, pomocí nějakého odborníka zatím alespoň přibližně vyčíslit kolik bude stát oprava a tuto částku je potřeba písemně požadovat od prodejce, pokud by byla vyšší než 500EUR, můžete proplacení požadovat od výrobce. Pokud se s Vámi prodejce odmítá bavit, nebavte se s ním také a komunikujte písemně, ono je to ostatně nejlepší, alespoň budete mít podklady pro případné další řízení..

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: