Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 20.07.13
Počet zobrazení: 1111Autor: Josef Černý ODŘENÁ LEDNICE. Přes internet jsem si objednal lednici. Po rozbalení jsem ale zjistil, že má odřený bok, což jsem okamžitě emailem sdělil prodejci, který kupodivu reklamaci uznal a napsal, ať ji pošlu zpátky, že mi ji vymění, ale já už jsem zahodil originální obal a neumím si představit, nějak ji balit, odesílat, platit dopravné atd. |
Odpověď:
Pokud prodejce reklamaci uznal – což se docela divím – pak je povinen proplatit veškeré náklady, které budete mít s dopravou zpět. Ale je mi jasné, že zvlášť pokud je to třeba velká dvoudveřová lednice, žádná pěkná práce to není.
Takže je tady ještě další řešení – pokud je poškození na boku a podaří se vám lednici postavit ke zdi tak, aby nebylo vidět, zkuste prodejci navrhnout přiměřenou slevu, třeba 500Kč, a bude to výhodné pro obě strany. On by vám přibližně stejnou částku musel uhradit za dopravu a Vy si ušetříte nepříjemnou manipulaci s objemným předmětem.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet