Dnes je 19.09.2024, Svátek má Zita, zítra Oleg

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 20.07.13
Počet zobrazení: 1089
Autor: Josef Černý
ODŘENÁ LEDNICE.
Přes internet jsem si objednal lednici. Po rozbalení jsem ale zjistil, že má odřený bok, což jsem okamžitě emailem sdělil prodejci, který kupodivu reklamaci uznal a napsal, ať ji pošlu zpátky, že mi ji vymění, ale já už jsem zahodil originální obal a neumím si představit, nějak ji balit, odesílat, platit dopravné atd.

Odpověď:

Pokud prodejce reklamaci uznal – což se docela divím – pak je povinen proplatit veškeré náklady, které budete mít s dopravou zpět. Ale je mi jasné, že zvlášť pokud je to třeba velká dvoudveřová lednice, žádná pěkná práce to není.

Takže je tady ještě další řešení – pokud je poškození na boku a podaří se vám lednici postavit ke zdi tak, aby nebylo vidět, zkuste prodejci navrhnout přiměřenou slevu, třeba 500Kč, a bude to výhodné pro obě strany. On by vám přibližně stejnou částku musel uhradit za dopravu a Vy si ušetříte nepříjemnou manipulaci s objemným předmětem.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: