Dnes je 20.09.2024, Svátek má Oleg, zítra Matouš

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 24.07.13
Počet zobrazení: 720
Autor: Josef Černý
INTERNETOVÝ PRODEJCE TVRDÍ, ŽE NEOBDRŽEL MOJI PLATBU.
Potřebovala bych poradit jak mám postupovat s problém s internetovým prodejcem. Objednala jsem zboží v internetovém obchodě, řádně ho zaplatila převodem z účtu a obchod mi tvrdí (až po mém dotazu kdy mi dorazí balíček skoro po měsíci), že jim platba nedorazila. Mohu doložit vše -korespondenci i výpis z účtu.

Odpověď:

Vzhledem k tomu, že podobných případů přibývá, nelze vyloučit, že se ze strany prodávajícího jedná o pokus vylákat z Vás platbu podruhé, tedy o podvod, doporučuji následující postup:
Zkontrolujte veškeré platební údaje na výpisu z Vašeho účtu, tedy zda jste vyplnila správně číslo účtu prodejce, variabilní symbol a částku. Pokud ano, výpis naskenujte a pošlete ho prodejci jako důkaz. Jestliže bude i nadále tvrdit, že peníze neobdržel, podejte u své banky reklamaci, že adresátovi údajně částka nebyla připsána. Další postup záleží na tom, zda máte stejnou banku jako prodejce.

Pokud máte totožnou, dostanete odpověď pravděpodobně na místě a výsledek si samozřejmě nechte potvrdit písemně, jestliže máte banku jinou, musí proběhnout komunikace mezi bankami, což může pár dnů trvat. V případě, že banka zjistí, že částka adresátovi připsána byla, opět mu pošlete kopii potvrzení, tentokrát už ale doporučeným dopisem s dodejkou a vyzvěte ho k dodání zboží nebo k vrácení peněz nejpozději do 14 dnů a upozorněte ho, že pokud peníze nebo zboží neobdržíte v uvedené lhůtě, požádáte příslušný soud o vydání platebního rozkazu.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: