Dnes je 23.11.2024, Svátek má Klement, zítra Emílie

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 7.09.13
Počet zobrazení: 1085
Autor: Josef Černý
PRODEJCE NEPOSÍLÁ PENÍZE ZA VRÁCENÝ VÝROBEK.
Objednala jsem si přes internet svetr, který ale nesplňoval moje představy a proto jsem ho v souladu se zákonem do 14 dnů vrátila, jenomže je to už přes měsíc a prodejce peníze nevrací.

Odpověď:

Protože mnoho netrpělivých nakupujících očekává vrácené peníze do týdne, musím připomenout, že prodejce má na jejich vrácení 30 dnů a většinou tuto lhůtu využívají na doraz

Pokud peníze nepřijdou ani po uplynutí této lhůty, je jediná možnost – vyzvat prodejce k vrácení peněz například do 14 dnů doporučeným dopisem s dodejkou – nikoliv emailem nebo telefonem – s upozorněním, že po uplynutí lhůty požádáme soud o vydání platebního rozkazu. Jestliže peníze neobdržíme ani potom, platební rozkaz je poměrně jednoduchý způsob, jak své peníze získat zpět. Samozřejmě pouze v případě, že prodejce ještě nějaké má.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: