Dnes je 16.09.2024, Svátek má Ludmila, zítra Naděžda

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 5.10.13
Počet zobrazení: 1080
Autor: Josef Černý
PRODEJCE NEDODRŽEL SLÍBENOU LHŮTU PRO DODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ.
V obchodě s nábytkem jsem si objednal sedací soupravu s dobou dodání do 3 týdnů a složil i zálohu. Uplynuly již 2 x 3 týdny, sedačka nikde, prodejce se stále jen vymlouvá a termín posunuje, prý to závisí na jeho dodavateli. Nevím, co s ním mám dělat

Odpověď:

Při koupi nábytku je tohle velmi častý problém, protože téměř vše je na objednávku, málokdy se povede přijít do prodejny, naložit a odvézt. Prodejce Vám úmyslně slíbí krátkou dodací lhůtu, abyste si náhodou zboží neobjednal jinde, ale sám už v této chvíli ví, že lhůta je nereálná.

Dejte mu tedy dodatečnou lhůtu na dodání nábytku (pochopitelně písemně), nemusí být dlouhá, stačí týden, ale s upozorněním, že pokud zboží nedodá ani v této náhradní lhůtě, smlouvu zrušíte a sedačku si objednáte jinde.
Ovšem pokud to byl takový ten tvarovaný obal, ve kterém jsou přihrádky pro telefon, nabíječku atd., pak to možné je. Platí tady jedna zásada, že výrobek musí být znovu prodejný za plnou cenu, pokud není, může Vám prodejce rozdíl od vracené částky odečíst. Vezměte to obráceně – objednáte si novou věc a ona Vám přijde třeba s odšrky, nebo s poškozený obalem, taky by se Vám to nelíbilo. Ale opakuji – je potřeba rozlišovat obal a obal.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: