Dnes je 16.09.2024, Svátek má Ludmila, zítra Naděžda

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 12.10.13
Počet zobrazení: 1083
Autor: Josef Černý
ČÍŠNÍK V RESTAURACI MI ZNIČIL KALHOTY.
Číšník v restauraci mi vlastní neopatrností polil kalhoty polévkou. Pokus o vyčištění na místě nedopadl dobře, stejně tak ani vyčištění v čistírně se nepodařilo, na kalhotách zůstaly skvrny, se kterými prý nejde nic dělat, takže kalhoty jsou v podstatě nepoužitelné. Číšník svoji vinu nepopírá, ale o zaplacení 1500Kč nechce ani slyšet.

Odpověď:

Pokud číšník svoji vinu nepopírá, případně máte vše zdokumentováno, číšníka požádejte o náhradu škody písemně, předpokládám, že je proti takovémuto riziku pojištěn. Přiložte kopii dokladu o koupi kalhot a potvrzení o neodstranitelnosti vady.

Jestliže ale kalhoty nebyly úplně nové, pak nemáte nárok na zaplacení pořizovací ceny, ale pouze ceny časové, což je rozdíl mezi cenou kalhot těsně před poškozením a cenou současnou, která může být klidně nulová, jestliže jsou kalhoty zcela nepoužitelné. V případě, že se na výši úhrady nedohodnete po dobrém, musel by ji určit soudní znalec, což by ale znamenalo další náklady.

Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: