Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 12.10.13
Počet zobrazení: 1104Autor: Josef Černý ČÍŠNÍK V RESTAURACI MI ZNIČIL KALHOTY. Číšník v restauraci mi vlastní neopatrností polil kalhoty polévkou. Pokus o vyčištění na místě nedopadl dobře, stejně tak ani vyčištění v čistírně se nepodařilo, na kalhotách zůstaly skvrny, se kterými prý nejde nic dělat, takže kalhoty jsou v podstatě nepoužitelné. Číšník svoji vinu nepopírá, ale o zaplacení 1500Kč nechce ani slyšet. |
Odpověď:
Pokud číšník svoji vinu nepopírá, případně máte vše zdokumentováno, číšníka požádejte o náhradu škody písemně, předpokládám, že je proti takovémuto riziku pojištěn. Přiložte kopii dokladu o koupi kalhot a potvrzení o neodstranitelnosti vady.
Jestliže ale kalhoty nebyly úplně nové, pak nemáte nárok na zaplacení pořizovací ceny, ale pouze ceny časové, což je rozdíl mezi cenou kalhot těsně před poškozením a cenou současnou, která může být klidně nulová, jestliže jsou kalhoty zcela nepoužitelné. V případě, že se na výši úhrady nedohodnete po dobrém, musel by ji určit soudní znalec, což by ale znamenalo další náklady.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet