Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 8.03.14
Počet zobrazení: 1742Autor: Josef Černý POŠKOZENÉ VÁZÁNÍ U LYŽÍ. Přes internet jsem si objednal lyže, bohužel hned při druhém použití se vytrhly šrouby z vázání. Lyže jsem poslal zpět s dopisem, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz. Za 14 dnů ale přišly lyže opravené. Co mám nyní dělat? |
Odpověď:
Tady jste bohužel zvolil špatný postup, protože při prvním výskytu závady nelze ihned odstoupit od smlouvy, ale je nutné zvolit mezi opravou v případě menší vady a výměnou v případě závady větší. Protože jste si nevybral ani jednu z těchto možností, zvolil prodejce sám to, co nejvýhodnější pro něj a to byla oprava.
Pokud by problém odstraněn nebyl a vada by se opakovala ještě jednou do 6 měsíců od koupě, požadujte výměnu, lyží za nové.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet