Dnes je 22.11.2024, Svátek má Cecílie, zítra Klement

Poslední diskuse


Zdraví zobrazit diskusi

Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...

Práce zobrazit diskusi

Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...

Co se kde děje zobrazit diskusi

Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...

Zeptejte se …

Publikováno: 12.04.14
Počet zobrazení: 2042
Autor: Josef Černý
DOTAZ: prosil bych o radu ohledně reklamačního řízení. Zhruba před třemi týdny jsem ve reklamoval klávesnici, u které nefungovala tři tlačítka. Dnes jsem dostal SMS, že je klávesnice opravena, tak jsem si pro ni jel. Trval jsem na rozbalení a vyzkoušení zboží, které se ukázalo jako zcela nefunkční. Firma v Praze má ovšem nešťastně vyřešený systém, protože výdej opravených výrobků je v jiném místě než příjem reklamací. Musel jsem tedy ve výdeji podepsat, že jsem zboží převzal a rovnou šel znovu na příjem reklamací, kde jsem zboží opět reklamoval. Moje otázka je následující – mohu uplatit odstoupení od kupní smlouvy, pokud do měsíce od první reklamace (tedy ta před třemi týdny) zboží neopraví, nebo se od dnešního dne načítá nová měsíční lhůta, i když jsem bezprostředně po převzetí vrátil a neměl jsem možnost jej ani používat (tedy ani rozbít)?

Odpověď:

Jakmile jste výrobek převzal a byla sepisován nový reklamační protokol, běží bohužel i nová 30 denní lhůta. Chtělo to bylo bývalo výrobek nepřebírat, protože reklamace vlastně vyřízena nebyla.

Pak by běžela lhůta původní a je tady velká pravděpodobnost, že by ji nestihli. Takže to bohužel musíte brát pouze jako poučení pro příště.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet

Vaše komentáře

Celkem 0 komentářů (0 komentářů čeká na schválení)

Zanechte komentář: