Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Publikováno: 12.04.14
Počet zobrazení: 2042Autor: Josef Černý DOTAZ: prosil bych o radu ohledně reklamačního řízení. Zhruba před třemi týdny jsem ve reklamoval klávesnici, u které nefungovala tři tlačítka. Dnes jsem dostal SMS, že je klávesnice opravena, tak jsem si pro ni jel. Trval jsem na rozbalení a vyzkoušení zboží, které se ukázalo jako zcela nefunkční. Firma v Praze má ovšem nešťastně vyřešený systém, protože výdej opravených výrobků je v jiném místě než příjem reklamací. Musel jsem tedy ve výdeji podepsat, že jsem zboží převzal a rovnou šel znovu na příjem reklamací, kde jsem zboží opět reklamoval. Moje otázka je následující – mohu uplatit odstoupení od kupní smlouvy, pokud do měsíce od první reklamace (tedy ta před třemi týdny) zboží neopraví, nebo se od dnešního dne načítá nová měsíční lhůta, i když jsem bezprostředně po převzetí vrátil a neměl jsem možnost jej ani používat (tedy ani rozbít)? |
Odpověď:
Jakmile jste výrobek převzal a byla sepisován nový reklamační protokol, běží bohužel i nová 30 denní lhůta. Chtělo to bylo bývalo výrobek nepřebírat, protože reklamace vlastně vyřízena nebyla.
Pak by běžela lhůta původní a je tady velká pravděpodobnost, že by ji nestihli. Takže to bohužel musíte brát pouze jako poučení pro příště.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet