Poslední diskuse
Zdraví
Podle rady ministra už telefonuje 45 minut z...Práce
Hledám lidí pro výzkum trhu. Jedná se o...Co se kde děje
Ahojte,jsem tady nova a vidim posledni...Zeptejte se …
Autor: Josef Černý PŘEHRÁNÍ SOFTWARU. |
Dotaz:
3x jsem reklamoval mobilní telefon, který nepravidelně přestával fungovat. Pokaždé přehráli software a chvíli byl klid. Když se vše opakovalo počtvrté, došla mi trpělivost a chtěl jsem telefon vrátit. Prodejce ale odpověděl, že přehrání softwaru se jako oprava nepočítá a telefon mi tedy zpátky nevezme. Mám nějakou šanci telefon vrátit?
Odpověď:
Samozřejmě že máte. Váš telefon měl již 3x stejnou závadu, pro kterou jste ho nemohl po určitou dobu používat, protože byl v reklamačním řízení. Čím byla závada způsobena a jakým způsobem ji prodejce odstranil, Vás nemusí zajímat. Výmluvu, že přehrání softwaru není oprava, si vymysleli prodejci, aby nemuseli vracet peníze. Doporučuji tedy odstoupit od smlouvy písemně.
Autor: Josef Černý; problemsreklamaci@seznam.cz, Foto: Internet